8 Ağustos 2017

PROCSIN BUBBLE MASK - BUBBLE MASK FOAM- BUBBLE MASK CREAM


Merhabaaa kızcelerim ☺

Bugün sizlere bir cilt ürününden bahsetmek istiyorum. Procsın markası görkemli bir şekilde piyasaya bir seri sundu. Bu serinin beğeneni de oldu beğenmeyeni de. Açıkçası ben ortada kalmış gibiyim. ☺ Neyse gelin ürünleri konuşalım biraz.


Procsin Bubble Mask Bubble oksijen anında enerji veren maskesi içeriğindeki özel aktifler ile anında köpürerek cildin onarılmasına ve canlanmasına yardımcı olur. 
Yüzünüze dairesel hareketlerle uygulayıp bekliyorsunuz sonra köpürmeye başlıyor. Köpürürken aşırı karıncalanmalar hissediyorsunuz. Ama bu olması gereken bir şeymiş. Sonrasında ise köpüğü yukarıdan aşağı cildinizden çıkarmanız sonrasında durulamanız gerektiği yazıyor. Bu ürün bende sivilce yaptı diyebilirim. Tek başına kullanıpta denedim ama maalesef bu ürün bende beklediğim etkiyi vermedi. 2 günde bir en fazla 3 hafta kullanılabileceği yazıyor. Bence süresi çok az 3 hafta bir ürün için. Karma ve yağlı hassas bir cilde sahibim. 

Bubble Mask Foam Yüz temizleme köpüğü. Pompalı formunda cildi tahriş etmeden derinlemesine temizlerken cildin doğal nemini korumayı vaat ediyor. Ciltte hücre yenilemesini hızlandıran Allontoin ve doğal nemlendirici olan Saccharido Isomerato  ( pentavitin ) sayesinde cildi nemlendirir. Özellikle yağlı, akneli ve problemli ciltleri tahriş etmeden temizlediği yazıyor. Sabun içermez, yağ oluşturmaz, cildi arındırır bakteri oluşumunu engeller. Güneşin zararlı ışınlarına karşı da filtre içerirmiş. Ciltte oluşan pullanmayı da engellemeye yardımcı olurmuş. 
Makyajı çıkardığı yazıyor ama bence makyaj çıkarmada yeterli değil, makyajını temizledikten sonra pamuk yardımı ile bir de bununla cildinizi temizleyebilirsiniz. Günde 2 kez özelikle T bölgesine yoğunlaşarak uygulanabilirmiş. 

Bubble Mask Cream anında enerji veren kremi içeriğindeki özel aktif ve bitkisel aktifler sayesinde cilt dokusunda düzeltme esneklik ve aydınlanma sağlamaya yardımcı olur. Cildin yeniden yapılanmasını saplamak için formüle edilmiş. Tüm cilde tampon hareketlerle masaj yaparak uygulanması gerektiği yazıyor. 

Ürünler bu şekil de ben kendimde yeterli performansı alamadım yani beklediğim etkiyi vermediğini düşünüyorum. Birde sivilce çıkardığı için bıraktım kullanmayı set fiyatı 160 TL o fiyatı hak ettiğini düşünmüyorum. Ama tabi sizde aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum çünkü beğeneni de çok fazla..



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





6 yorum :

  1. Yakin bir zamanda ben de yazacagim bu seriyi.. hemen hemen ayni seyleri dusunuyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merak ettiğim ürünler teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  3. 160 tl. mi hiç bakmamıştım çok şaşırdım şimdi daha iyi ürünler var daha uygun fiyatlara ne yapmışlar öyle..:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı bence performansına göre aşırı pahalı 🤔

      Sil