1 Ağustos 2017

NOTE BB KREM ADVANCED SKİN CORRECTOR


Merhaba günün yazısı Note BB Cream 
Günlük hayatımda beni tanıyanlar bilir sıkça BB krem kullanıyorum. Bir çok markanın BB kremini kullandım diyebilirim. Note markasının BB kremini ilk defa kullanıyorum ama sıkça bu ürünün övüldüğünü duydum. Şimdi bir de benimle birlikte incelemeye ne dersiniz ?


Ürün 35 ml tüp formunda ambalajı basit durmuyor. Kutu içerinde bir de reçete formunda ürünün bir kaç dilde vaatleri yazan bir kağıt buluyor. Hayvanlar üzerinde de test yapmıyor oluşunu çok seviyorum. Paraben içermiyor. SPF 15 güneş koruması içeriyor. Bunu kullandığımda ariyetten güneş koruması kullanmıyorum. 


İçeriğinde ki buğday özü sayesinde cilt lekelerinin görünümü azaltıyor. E vitamini ile cildi besliyor. Ayçiçeği yağı ile cildi doğal ışıltısına kavuşturmayı vaat ediyor. Tüm cilt tipleri için uygun olduğunu söylese de kuru ciltler biraz gerginlik hissedebilir.

Buradan da cildimde ki duruşuna bakabilirsiniz.


Ürün hakkında söyleyebileceğim tek şey sanırım rengi. Bendeki 01 olmasına rağmen sarı alt tonlu ve koyu cildimde bir tık koyu kalıyor bunu yaz ayında bronzlaşınca çok sık kullanacağımı düşünüyorum. Fiyatı ise %20 indirimle 25 TL 'ye almıştım. Çok pahalı bir ürün değil herkes temin edebilir. Bir çok kozmetik marketlerinde bulabilirsiniz. Rengi uygun olursa şans verebilirsiniz çünkü içerik olarak ve duruşu olarak çok güzel bir ürün. 






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





3 yorum :

  1. Ayytam aradığım hem de sarı alt tonluu bakıcam kuzum 😚😚😚

    YanıtlaSil
  2. Paraben içermemesi süper :)!

    YanıtlaSil
  3. BB krem kullanmıyorum pek artık fondöten daha kapatıcı ve daha iyi bana göre..

    YanıtlaSil