2 Ağustos 2017

L.A. GİRL PRO CONCEAL HD KAPATICI


Merhaba güzel blogumun güzel okurları ☺
İlk defa böyle bir giriş yapıyorum. Hahah ☺ Neyse konuyu saptırmadan bugün ki konuğumdan sizlere bahsetmek istiyorum. L.A. Girl markasının Pro isimli conceallerından bahsedeceğiz bugün. 


Yurt dışında satışı olan Pro conceal yurt dışı fiyatı ortalama 4,95 euro. 18 renk seçeneği buluyor. 8gr. tüplü bir ambalaja sahipler. Bendeki renkleri  GC969 Porcelain ve GC987 Beautiful Bronze rengi 


Çok aşırı bir göz altı problemim yok sadece cildimle göz altım arasında renk eşitsizliği var. Bu kapatıcı onu güzelce eşitledi diyebilirim. Ekstradan ürün kullanmama gerek kalmadı. Rengi bir tık bana açık o yüzden aydınlatıcı gibi kullanıyorum. Göz altlarımı aşırı güzel ve aydınlık gösteriyor. 


Yapısı yoğun ve sürdüğünüz an sabitleniyor bu yüzden bölge bölge çalışmanız hepsini aynı anda yüzünüze sürmemeniz daha rahat hareket etmenizi sağlayacak. Ben bölge bölge süngerle dağıtarak uyguluyorum. O zaman daha güzel sonuç alıyorum. 

Mac pro longwear kapatıcıya muadil olduğu da söylemler arasında onu kullanmadığım için birşey diyemiyorum şuan. Ama Mac L.A. girl 'e göre daha akışkan bir yapıda. 


HD bir ürün olduğu için kamera da göz altlarınızı daha problemsiz gösterecektir. Pudramsı bir bitişi olduğu için sabitleme gereği duymuyorum. Sabitlediğim zaman aşırı kuruluk hissettim çünkü. Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka. İçerik olarak pareben ve silikon içeriyor maalesef. 

Peki bu ürün ülkemizde yok Sema niye anlatıyorsunuz derseniz eğer ınstagram hesaplarında bulabilirsiniz. Ben ürünü @pelliniofficial hesabından temin ettim. Ayrıca GittiGidiyor hesabı da var oradan da sipariş verebilirsiniz. 40 TL fiyatı var. 







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




2 yorum :

  1. ben de Pelin'den almıştım güzel bir kapatıcıdır..

    YanıtlaSil
  2. kullanmıştım hatta hala biraz var dibinde, oldukça sevdiğim bir kapatıcı =)

    YanıtlaSil