5 Ağustos 2017

FARMASİ MATTE LİPSTİCK TÜM RENKLER


Merhabaaa ☺ Nasılsınız ?
Bugün sizlere çok güzel bir yazı hazırladım. Likit mat rujları hepimizin çok sevdiğini biliyorum. Hem kalıcı oluyorlar hemde bir çok renk seçenekleri oluyor. Bugün sizlerle Farmasi markasının likit mat rujlarından bahsedeceğiz. Matte serisinin tüm renkleri bende var. Hadi gelin birlikte inceleyelim daha sonra bu renkleri temin edebileceğiniz ınstagram hesabını veriyim sizlere. 


Seride ki renkler pembeden başlayarak kırmızılara ve kahvelere doğru yöneliyor. Favori renklerim tabi ki her zaman olduğu gibi pembeler oldu. Oldukça kolay sürümleri var. Kalıcılıkları orta seviyede olduklarını söyleyebilirim. 

 

Bunlar serisinin ilk renkleri 6 adet rengi vardı önceden. Oldukça güzeller. İçeriğinde zencefil özü olduğu için dudaklara dolgunluk verdiği söyleniyor. 

01. Mauve Pink lila tonların da bir pembe ben en çok bu rengi kendime yakıştırdım. Günlük hayatımda sık sık kullanıyorum diyebilirim. 

02. Pink Club ismi gibi iddialı bir renk ben bu rengi kendime sürünce kendimi barbie gibi hissediyorum ☺Bunu kullanır mıyım evet çünkü bu tarz renkleri kendime daha çok yakıştırıyorum. 

03. Nude Essence soğuk bir kahve diyebilirim. Her makyaja uyum sağlayacak bir renk olmasına rağmen benim suratımı biraz soğuk gösteriyor. 

04. Perfect Rose ismi gibi tam bir gül içinde yine pembelik bulunan benim beğendiğim tonlarda bir renk. Bu da her makyajın kaldırabileceği renkler arasında bence. 

05. Red Love kırmızıya aşık olmanız için yapılmış bir renk sanırım. Herkese yakışacağını düşündüğüm bir renk bunu arkadaşımın nişanında kullanmıştım aşırı beğeni almıştı. Kırmızı kalemle sabitlediğim için tüm gece gram oynamadı yerinden. 

06. Super Star Mükemmel bir bordo ☺ Bordo ruj kullanan bir insan değilim ama bunu da özel günlerimde severek kullanacağım. Rengini tek katta mükemmel veriyor.

Seri de zaten eski renkler tek katta rengini verirken alttaki yeni renkleri maalesef tek katta rengini vermiyor. Biraz dalgalanmalar oluyor. 

 
 
07. Cool rose bence de aşırı cool bir renk. Soğuk tonlu oluşundan sanırım seri de bir tek bu rengi kendime yakıştıramadım. Çünkü gerçekten aşırı soğuk ölü dudaklar derler ya aynen öyle oluyor bende. İddialı göz makyajlarında yakışacağını düşünüyorum. 
08. Sunset Breeze  İşte seride en sevdiğim kahve tonu bu oldu. Aşırı güzel ve bana çok uyduğunu düşünüyorum 03 gibi soğuk durmadı aksine sıcak durduğunu söylebilirim. 
09. Love Secret İçinde kırmızılık bulunduran bordo gibi duran ama bordo da olmayan bir renk. Koyu bir gül kurusu bu bende iki kat sürdüğüm duruşu günlük hayatta kullanılabilecek bir renk. 
10. Sweet Cherry bu rengi tek katta çok beğendim. Aşırı tatlı bir rengi var mor alt tonlu bir renk. 
 
 
Peki likit mat ruj doğru bir şekilde nasıl uygulanır ondan bahsedelim mi biraz da. 
 
* İlk olarak bolca dudakları nemlendirmek ve peeling yapmak ( şeker en güzel peeling yapma aracı ) 
* Sonrasında rujunuzla aynı tonda bir kalem ile dudaklarınızı çerçevelemek. 
* Sonrasında ruju uyguladıktan sonra dudakları kapatmadan birbirine sürtmeden kurumasını beklemek.
* Son olarak kapatıcı ile kenarlarını düzeltmek 
İşte kusursuz rujun adımları bu şekilde. 

 
 
 
 
 
Rujların 34 TL fiyatı var. Ama indirimle 20-15 TL 'ye alabiliyorsunuz. Her ruj herkes 'te aynı durmayabiliyor dudak alt tonları farklı olduğu için sitesinden veya farmasi danışmanlarınızdan renkleri inceleyerek almanızı tavsiye ederim. Gelelim bahsettiğim farmasi hesabına. 
Alabileceğiniz farmasi hesabı Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Farmasi Kataluğu: Kayıt
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






2 yorum :

  1. kuzum çok güzel bunlar ya ve harika tanıtmışsın, bazı renkler sende çok farklı durmuş,daha çok sevdim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 herkesin dudak alt tonu farklı olduğu için renklerde değişim olabiliyor 😊

      Sil