11 Ağustos 2017

FARMASİ DEEP BLACK FULL VOLUME MASKARA


Merhabaalar efenim ☺ 
Günün yazısı bir maskara. Maskara aşığıyım diyebilirim Farmasi 'nin tüm maskaralarını denedim. Sırasıyla da sizlere inceleyeceğimi söylemiştim. Bundan önceki incelediklerimi hemen aşağı bırakıyorum ve hemen yazıma geçiyorum. 




Kremsi yapısı ve özel fırçasıyla kirpikle yoğun hacim kazandırmayı vaat ediyor. İçeriğinde E vitamini ve provitamin B5 var. Kirpikleri nemlendirerek besliyor. İçeriğinde birde karbon black var yani daha siyah ve daha kalıcı olmasını sağlıyor. 8 ml ve plastik fırçası var. Tam görkemli bir hacim için ben kuruduktan sonra bir kat daha uyguluyorum. Çünkü hangi maskara olursa olsun bana tek kat yetmiyor. 


Bendeki duruşu ise bu şekilde. Sevdiğim ve günlük hayatımda sık kullandığım bir maskara. ayrıca siyahlığı da çok güzel diyebilirim. 42 TL fiyatı var. 




Alabileceğiniz farmasi hesabı Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Farmasi Kataluğu: Kayıt






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder