27 Temmuz 2017

SLEEK İ-DİVİNE SUNSET FAR PALETİ


Merhaba ! Günün yazısı ile buradayım. Sleek markası ülkemize geldi geleli far paletlerine olan düşkünlüğüm aldı başını gidiyor. Bu ikinci Sleek far paletim en kısa zamanda gözüme kestirdiğim diğer paleti de alacağım inşallah 😊  Hem pigmentleri, hemde fiyatları oldukça güzeller. Bu paletin ismi gün batımı olduğu için renkleri de gün batımını andırıyor. Aşırı tatlı değil mi ? ☺ Sleek bildiğimiz gibi GRATİS 'ler de satılan bir marka. Dış kabı diğer paletler ile aynı oldukça sağlamlar. Bende bir de STORM isimli far paleti var buradan inceleyebilirsiniz.


İsimlerine gelecek olursak sırasıyla;

ÜST SIRA;
1. NIGHTFALL 
2. HORIZON
3. SOLSTICE

ALT SIRA;
4. DUSK
5. EVE
6. DAWN


ÜST SIRA;
1. AFTERGLOW
2.SUNRISE
3.SKYLINE
ALT SIRA;
4.GOLDEN HOUR
5.STARRY
6.SERENE




Renklerin pigmentleri tek katta bu şekilde. Palette tek mat renk siyah var. Gerisi hepsi ışıltılı. Favorim Horızon -  Afterglow - Sunrıse - Serene - Starry. Far bazı ile aşırı pigmentli olabilir. 


Bu paletle yapmış olduğum makyaj da bu şekilde yorumlarınızı eksik etmezseniz aşırı mutlu olurum. Farlar birazcık tozutuyor ama ben onu renklerinden dolayı görmemezlikten geliyorum. Fiyatı ise 50 TL ben indirimli 35 'e aldım. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




7 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Çok güzel bayılmıcak gibi değil :)

      Sil
  2. Özellikle alt sıradaki renklere bayıldım. Bu arada makyajın da harika olmuş, gerçekten çok beğendim. Göz rengini ortaya çıkartmış renkler.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sırf üst sıra için aldım diyebilirim :)

      Sil
  3. Sleek iyi ki gelmiş, bu far paletleri olmasa napardık bilmiyorum bir The Balm vardı heralde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum The balm 'da çok iyi ama buda onunla yarışır :)

      Sil
  4. Nasil guzel bir palet bu ya.. cok istiyorum ilk firsatta😍😍

    YanıtlaSil