4 Temmuz 2017

PANTENE DOĞAL SENTEZ ARGAN YAĞLI ELIXIR


Merhaba ! Günün yazısı PANTENE DOĞAL SENTEZ ARGAN YAĞLI ELIXIR 'i. Ben saçlarıma günlük hayatımda bu tarz yağlar uygulamayı çok seviyorum. Hem saçlarım daha yumuşak hemde parlak oluyor. Bundan önce Elseve 'in saç yağının iki şişesini bitirmiştim.  Migros indiriminde bunu görünce bir de bunu denemek istedim. Aslında birazda Instagram hesabı @sla_ozdmr kuzum bu ürünü tırnaklarına uyguladığını söyleyince daha da çok merak etmedim değil. Fırsat bu fırsat dedim ve kaptım bir tane. 

Duştan çıktıktan sonra iki pompa uygulayarak saçlarımı tarıyorum anında açılıyor. Saçlarımı düzleştirdikten sonra yada kıvırcık yaptıktan sonra uyguluyorum ( sadece uçlarına ) aşırı bakımlı ve parlak duruyor. Elektriklenmeleri de kontrol altına alıyor. 
Elseve buna göre bir tık daha yoğun ama ikisi de aynı işlevi görüyor. Bu ona göre biraz daha akışkan. Saçlarınıza bunu sürüp saçlarınızı düzleştirdiğinizde ısıdan korumuş olursunuz. 


Bu serinin şampuanını hiç sevmemiştim ama buna bayıldım diyebilirim. Şampuanı benim yağlı saçlarımı daha da çok yağlandırmıştı. 

Ayrıca bilenler bilir belki uzun süredir tırnaklarım dan şikayetçi olduğumu, bu ürünü kullandıktan sonra tırnaklarım kendine gelmeye başladı. Her gün kullanıyorum diyebilirim. El kremi ihtiyacı duymuyorum. Ayriyeten elimin üzerindeki kıllar da bir artış görmedim ( ama bu sizde olmayacağı anlamına gelmiyor sadece tırnaklarınıza uygulayın ). 

Yanlış hatırlamıyorsam 10-15 TL arası bir fiyatı var. 
Bir çok kozmetik ve bakım mağazalarında bulabilirsiniz. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





12 yorum :

  1. Kuzun seni pek sever güzel gözlüm beniiim ❤❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu çoook severim :)❤❤❤❤

      Sil
  2. bende bu yağı severek kullandım ... :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Bende Elseve kullaniyorum suan yakinda yazacagim yazisini �� Bunuda cok merak ediyordum ellerine saglik canim����✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bunu da denemelisin kuzum :)

      Sil
  5. Çok güzel bir saç yağı, işe yarıyor gerçekten. Tırnaklarda denemek fena fikir değilmiş :))

    YanıtlaSil
  6. Ya bu benim saclarimda dokulme yapmisti😞😞 ama kokusu cok guzeldi😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi bende öyle birşey olmadı saç diplerine sürmüyorum ben sen sürüyorsan o yüzden de olabilir canım

      Sil