29 Temmuz 2017

FARMASİ MAKEUP TİME LOCKER MAKYAJ SABİTLEME SPREYİ


Merhaba ! Günün yazısı Farmasi Makeup Time Locker makyaj sabitleme spreyi. Makyaj sabitleme spreylerini kurtarıcı bir öğe olarak gören bir tek ben değilimdir sanırım. Günlük hayatta sabitleyiciler kullanmasam da özel günlerimde mutlaka kullanırım. Farmasi 'nin yeni çıkarmış olduğu bu spreyi de merak etmiyor değildim. Kullanmasam da elimde bulunmasını çok seviyorum. Özel günlerin kurtarıcısı oluyorlar. 


Bundan önce Avon 'nun sabitleyicisi vardı bende onu kullanıyordum. Ondan çok memnun değildim ama idare ediyordu. Onun incelemesini buraya bırakıyorum. 

Bu ürüne gelecek olursam ilk önce şişesini aşırı beğendim. Küçük ve sprey formunda olması aşırı pratik bir ürün haline getiriyor. Transparan olduğu için cilde kesinlikle renk vermiyor. Cildin yağlanmasını da engelliyormuş. Ben henüz öyle birşey gözlemlemedim gün içinde burnum yine her zaman ki gibi yağlandı. 


15 cm. uzaktan makyajımı yaptıktan sonra sıkıyorum. Tüm gün makyajım da gram oynama olmuyor. Yapış yapış özellik değiştim bunda da ilk sıktığınız da oluyor ama Avon gibi 20-25 dakika beklemiyorsunuz. 1-2 dakika içinde o his geçiyor. Cildimi germedi, içinde bir de aloe vera varmış çok iyi değil mi ? Bu tarz ürünler ile pudralı görünümü de alabiliyorsunuz. Tüm cilt tipleri için uygun. Fiyat olarak da oldukça uygun kendisi. Ben dediğim gibi aşırı pratik ve güzel buldum bu ürünü. Sizlere de bu ürüne ulaşabileceğiniz hesabı aşağıya bırakıyorum. 


Alabileceğiniz farmasi hesabı Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Farmasi Kataluğu: Kayıt






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





2 yorum :