8 Mayıs 2017

ORİFLAME POSSESS PARFÜM


Merhabaa ! Günün yazısı ile karşınızdayım. Bugün sizlere oriflame possess parfümden bahsetmek istiyorum. Oriflame 'dan ilk defa bir parfüm kullanıyorum. 


Ambalajı çok şık bir parfüm. Kleopatradan esinlenerek yapılmış bu parfüm. Kokusu çiçeksi benim yazın kullanabileceğim bir parfüm diyebilirim. Kalıcığı orta seviyede diyebiliriz. 

Orıflame kendi sitesinde; 
Zamanı aşan güzellikte, ışıltılı ve baştan çıkarıcı; Possess EdP, Marcus Antonious'a diz çöktüren Kleopatra'nın meydan okuyan güzelliğini, ylang ylang çiçeğinin arzu uyandıran notalarıyla birleştiriyor. Hisleri ateşleyen bu güçlü ve hipnotize edici kokuya kimse karşı koyamayacak!


Fiyatı 50ml. 126,90 TL indirimde 60-70 TL'ye bulabiliyorsunuz. 


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





10 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Bende çok beğeniyorum ambalajını :)

      Sil
  2. bende ambalajının cazibesine kapıldım şimdi :D

    YanıtlaSil
  3. Ambalaja bayıldım sırf onun ıcın bile alınır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kuzum efsane duruyor :)

      Sil
  4. ambalajı çok güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı görünüyor kokusunu merak ettim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu birazcık ağır kış ayı için çok ideal :)

      Sil