20 Mayıs 2017

MAYBELLİNE THE BLUSHED NUDES FAR PALETİ


Merhaba güzel aileem ❤ Günün yazısı olarak Maybelline THEblushedNudes far paletini seçtim. Pigmenti, uygulamalı makyajı, fiyatı hepsini konuşacağız. 


İl olarak renklerin pigmentlerinden bahsetmek istiyorum. Çoğu kişi bu palet için pigmentsiz dese de ben aksini savunuyorum :) Bir kere parlar fırça ile uygulandığında istediğin pigmenti vermiyor. Ama önce elinizle göz kapağınıza yerleştirdiğiniz zaman çok güzel rengini veriyor. Bir de zaten renkler çok soft olduğu için varla yok arasında. 







Renkler bu şekilde ben hepsini günlük hayatımda severek kullanıyorum. Özel günlerde baz uygulayarak daha da pigmentli hale getiriyorum. 


Şimdi biraz da yapmış olduğum bu makyaj hakkında konuşmak istiyorum. Sırasıyla uyguladığım renkleri rakamlar ile belirttim ayrıca Art net 25 numara ve eklips oval karıştırma fırçasını kullandım. 

Fiyatına gelecek olursak eğer benim gibi indirimleri takip ederek 15 TL 'ye sahip olabilirsiniz. Onun dışında gerçek fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama yüksek bir miktardı o fiyatı hak ettiğini düşünmüyorum. İndirimde alabilirsiniz :) Ben @cosmohome 'dan almıştım.






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





3 yorum :

  1. O kadar çok gördüm ki etrafta bu paleti dayanamayıp ihtiyacım yokken alacağım artık hele fiyatını görünce baya şaşırdım normalde daha yüksek olması lazım diye biliyorum,özellikle fiyatı belirttiğin için teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada hangi rimeli kullanıyorsun :))

      Sil
    2. Burda maybelline lash sensetional var :) Fiyatı çok yüksek ama ben indirimde baya düşük aldım :)

      Sil