5 Mayıs 2017

MAYBELLİNE ANTİ-AGE THE ERASER KAPATICI


Merhabaa ! Günün yazısı; Maybelline Anti-Age Eraser kapatıcı, ülkemize geldiği günden beri merakla beklediğim bir üründü. Ambalajı ve bir çok youtuber 'ın övmesi beni merak içinde bırakan en önemli etkendi. Nedense bu şekilde abartılan ürünlere karşı hep bir ön yargılı oluyordum. Maybelline çok beğendiğim ve severek kullandığım bir marka. 


Aslında ambalajı çok güzel fakat kafalar da '' bakteri üretir mi ? '' soruları doğuruyor. Şöyle ki duyduğuma göre antibakteriyelmiş süngeri. Buna rağmen peki ben süngeriyle mi uyguluyorum '' hayır :) '' süngerini çıkardım gelen ürünü fırça veya elimle uyguluyorum. Bu şekilde hem ürün ziyan olmamış oluyor. Hemde daha kapatıcı oluyor. 
Ürünü kırmızı bölgeyi çevirerek çıkartıyorsunuz. 


Bendeki rengi Light en açık ton olmasına rağmen çok fazla sarı alt tonlu fotoğrafta görebileceğiniz gibi. Ürün ne çok akışkan ne de çok katı ortası diyebiliriz. Hassasiyet vs. oluşturmadı. Ekstra nemlendirici isteği duymadım. Ekstra sabitleme ihtiyacı da duymadım. Bu şekilde beni 4-5 saat idare etti diyebilirim. Ekstra bir sabitleyici ile 7-8 saat. Ürünü çok sevdim diyemem belki sarı alt tonlu olmayıp biraz daha aydınlık bir bitiş verseydi çok sevebilirdim. 


İndirimde 12 TL aldım. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




10 yorum :

  1. evet bana da sarı alt tonlu geldi ben de çok severek kullanamadım bu sebepten kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arada kullanıyorum çok beğenemedim

      Sil
  2. Maybelline sevdiğim markalardandır.Bu kapatıcıyı inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Benimde sevdiğim bir ürün ama ilginçtir ki sevmeyenler daha fazla ☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa bende çok sevmeyene denk geldim :)

      Sil
  4. dediğin gibi aha aydınlık bitişi olsaydı benim için de muhteşem olacaktı =) ben beğendm ama işte... eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tık aydınlık bitişi istiyor ürün 😊

      Sil
  5. Light rengini beğenmediniz sarı alt tonlu olduğu için peki fair rengini kullandınız mı bilgi verirseniz sevinirim��

    YanıtlaSil