9 Mayıs 2017

FARMASİ VELVET FAR TÜM RENKLER


Merhabaa ! Günün yazısı ile karşınızdayım. Bugün sizlere Farmasi 'nin göz farlarından bahsetmek istiyorum. Nasıllar, fiyatları nedir değer mi gibi bir çok sorularınıza yanıt olsun istiyorum. Bir kaçta yaptığım makyajı paylaşmak istedim. 


İlk olarak söylemem gerekirse 10 adet rengi var. 
İsimleri; 


01. Snow Flake
02. Midnight Smoke 
03. Smoke Plum 
04. Coffee Brown 

05. Black Tied
06. Rock Star
08. Amazon Green



Toz yapıda, kremsi farların pigmentleri çok güzel ama biraz tozutuyor. Kalıcığı çok güzel uygulaması çok rahat. Bazı renklerde rengini tam elde edebilmek için 2 kat uygulamak gerekiyor. Ama onun dışında farları genel anlamı ile çok beğendim. Favori renklerim ile aşağıda ki makyajları yaptım. 


Kullandığım far; 04. Coffee Brown 



Kullandığım far;
02. Midnight Smoke - 06. Rock Star


Fiyatları 28 TL ama indirimde alabilirsiniz 14 liraya kadar düşüyor. 


Alabileceğiniz farmasi hesabı Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Farmasi Kataluğu: Kayıt






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





6 yorum :

  1. farların pigmentasyonları oldukça iyi gibi göz makyajın çok güzel olmuş canım bu arada maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Gökçecim gerçekten hepsi harika senin göz makyajına diyeceğim yok saten süpersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım beğenmene çok mutlu oldum :)

      Sil