16 Mayıs 2017

ALIŞVERİŞ - GRATİS, MİGROS, ECZANE

Merhabaaa ! Günün yazısı son zamanlarda yapmış olduğum alışverişler. Gelin hep beraber son günler de ihtiyaç olarak kendime neler almışım bir bakalım. Bilenler bilir belki 4 ay sonra evleniyorum. Bu yüzden alışveriş pek yapmaya vaktim olmuyor. Son gaz hazırlıklara devam bir de iş eklenince çok yoğun günler geçiriyorum. 


BB krem olarak en çok Farmasi ve Peru beauty tercih ediyordum. Değişiklik yapmak ve ön yargımı biraz olsun yenmek için Garnier 'e şans verdim. 19.90 'a aldım rengi koyu ama yaza bronzlaşacağım için çok iyi olacağını düşünüyorum. Şuan açık renk ürünlerimle karıştırıp uyguluyorum. 


Değişmeyen kremim Bepanthol krem aldım kendime. 16 Tl 'ye eczaneden aldım ve yine değişmeyen marka diş macunum Splat bu sefer çay ve kahve lekelerine karşı olanını aldım. İndirimli 9.90 'a almıştım. (Eczane-Gratis)



Merak edip aldığım bir üründü ilk izlenim olarak tozutuyor diyebilirim. Fiyatı 16 TL indirimli. (Gratis)


Ve yine merak edip aldığım bir ürün Nivea yüz yıkama köpüğü. Bildiğiniz köpük olarak tıraş köpüğü gibi :) Fiyatı 9.90 (Migros)


Severek kullandığım her alışveriş yazımda ve bitenler yazımda gördüğünüz Garnier saf ve temiz 3-1 arada Fiyatı indirimli 4.85 (Migros)


Nivea 'nın ve Emotion 'un severek kullandığım iki deodorantı. Fiyatları Nivea 9.90 Emotion 8.90 Migros - Gratis 


Benim son zamanlarda aldıklarım bu şekilde :)





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






4 yorum :