12 Nisan 2017

GRATİS KARGOSU ( SLEEK MARKASI YENİ ÜRÜNLER )


Merhaba kızlaaarrr ☺

Geçen gün sürpriz bir kargo aldım. İçerisinden çıkan ürünleri birlikte incelemek istedim. Hadi bakalım neler varmış. ☺


Sleek ailesine yeni katılan ilk ürün bu tatlış renklere sahip olan corrector ürünü. Altı farklı renkle cilt tonunuzu eşitleyebileceğiniz gibi kusurları da kapatabiliyorsunuz. Denemek için sabırsızlanıyorum. Özellikle yeşil ve sarı renkleri benim ihtiyacımı fazlası ile karşılayacaktır. 


Daha sonrasında ise bu iki tatlış çıktı kargodan. Renkleri aşırı günlük ve tam benlik. sanırım dolgunluk veren kalem rujlardan çünkü bugün uyguladığımda hafif bir karıncalanma hissettim bu şekilde çok görülmese de hafif bir dolgunluk hissi verdi. 

Benim kargom bu şekilde idi. 






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





10 yorum :

  1. evet sanırım rujlarda mint özü var dudağım ciddi karıncalanıyor çünkü sürünce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle yaklaşık 1 saate yakın karıncalanma yapıyor :/

      Sil
  2. corrector e bayıldım ben çok güzel güle güle kullan sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende çok beğendim corrector 'ı 😊

      Sil
  3. Güle güle kullan. Kalem rujlar 49 tl ye satılıyor bence çok fazla Sleek için. Mercan tonlu olana da bayıldım :)
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem rujların renkleri ve dokusu çok güzel ama dudaklarımı çok fazla karıncalandırıyor 😊

      Sil