17 Nisan 2017

FARMASİ Dr. C.TUNA YATIŞTIRICI MASAJ JELİ



Merhabalar güzel aileeem ☺
Bugün sizlere aşırı yorgun olduğum günler de stresimi attığım, yorgunluğumu bir nebze azaltan üründen bahsetmek istiyorum. Öncelikle söylemem gerekirse bu bir ilaç değil. Doğal ürünlerden oluşan rahatlatıcı, yatıştırıcı masaj jeli. 


İki kat etkili olan bu ürün. Cildi hem nemlendirir hemde rahatlatır. Ayrıca duyduğuma göre adet sancılarına da bire birmiş. Baş ağrısına da çok iyi geliyormuş. Ben sadece ayakta çalıştığım için ayaklarıma masaj yaparak yediriyorum çok iyi geliyor. Demem o ki evinize alın, aldırın dursun bir köşe de illaki bir gün ihtiyacınız mutlaka olacaktır. Günde 3 kere uygulayabilirsiniz. 
38 TL fiyatı var ama indirimlerde çok güzel fiyata alabilirsiniz. 

Ben Farmasi ürünlerini bulamıyorum, bulduğuma da güvenemiyorum diyorsanız eğer sizlere alışveriş yaptığım Farmasi Danışmanından da kısaca bahsedeyim.


 Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Farmasi Kataluğu: Kayıt






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





6 yorum :

  1. Ne kadar değişik bir ürünmüş canım duymuştum ama inanmamıştım açıkcası aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok değişik ama etkili kuzum :)

      Sil
  2. hmmm rengi çok tatlı aslında bakabilirim bu ürüne :)

    YanıtlaSil
  3. ilginç bir ürüne benziyor Farmasinin nürün skalası çok geniş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kendini çok geliştirdi

      Sil