25 Mart 2017

NATURALSE SAÇ GÜÇLENDİRİCİ LOSYON


Herkese merhabaa kızcelerimmm sizlere yaklaşık bir aydır deneyimlediğim ve artık bitmeye yaklaşmışken bitenler yazımdan önce ürün hakkında kısaca bahsetmek istiyorum. 


Naturalse markası bana geçtiğimiz aylarda bu ürünü gönderdi. Ürün %100 doğal bir losyon. İçeriği; Biberiye, Gül, Tarçın, Üzüm Çekirdeği, Lavanta, Karanfil ekstresinden oluşuyor. Kan dolaşımını hızlandırarak saç köklerini besliyor ve dökülmesine engel oluyormuş. Saç foliküllerini kalınlaştırmayı, saçlı derinin daha sağlıklı olmasını, mikrobiyal ve viral oluşumlara karşı cildi korumayı vaat ediyor. 


Kullanım alanları ise bu şekilde;


Kullanım şeklide bu şekilde;


Gelelim bende ki etkilerine en başta şunu söylemem gerekirse ben çok gür saçlara sahip bir insanım ama son zamanlarda saç diplerim de aşırı kaşıntı ve yanma oluyordu. Bu ürünle o tamamen ortadan kalktı diyebilirim. Dökülme eskisi kadar yoğun değil sadece tarağa geliyor. Ayrıca bu ürünü kaşlarıma ve kirpiklerime de kullanıyorum. Dökülenlerin yerine yenisi çıkıyor. Kokusu bitkisel olduğu için bitki bitki kokuyor. Beni rahatsız etmedi. Bu ürüne ınstagram üzerinden @naturalsetr hesabından ulaşabilirsiniz. 







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





2 yorum :

  1. İlk defa duydum bu markayı. Yeni markaları duyunca açıkcası heyecanlanıyorum.
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil