26 Mart 2017

LACTONE PARFÜM ( LOVE BOND - MUSK ROSE - SCANDAL - JOIE AMBER )


Merhaba kızlar bugün miss gibi kokular getirdim sizlere blogum da sanırım ilk defa parfüm incelemesi yazıyorum aşırı sabırsızım çünkü asla bir parfümün kokusunu tarif edemem bu yüzden sizlere biraz teknik konulardan bahsedeceğim. 

İlk olarak L’ACTONE markasından söz edeyim. L’ACTONE mağazacılık konsepti, Amerika’da oluşturulup, koku esansları kendi bünyesindeki Fransız uzmanlar tarafından geliştirilip tüketiciye sunulup Türkiye’de üretilen uluslararası bir Türk parfüm markasıdır. Tekirdağ’da bulunan ve 3.000 metrekare kapalı alana sahip L’ACTONE üretim tesislerinde faaliyet gösterilen tüm ülkeler için gerekli sertifikalar ve kalite belgelerine sahip L’ACTONE, Güçlü Ar-Ge ekibi ve en son teknolojilerle donatılmış modern fabrikada uzman yöneticilerin sıkı kalite kontrolleriyle üretim yapmaktadır. L’ACTONE parfümleri içerisinde kullanılan koku ham maddeleri tamamen doğal olup bitkisel yağlardan üretilmektedir. L’ACTONE, koku esansları çözümü için %100 bitkisel alkol kullanıp, üretim esnasında hiçbir şekilde hayvanlar üzerinde testler yapmamaktadır. Markayı biraz olsun yakından tanıdığımıza göre birazda parfümlerin kokularından bahsedeyim. 


JOIE AMBER; Notaları bu şekilde baskın olan genelde orta notları kalıcılığı gün içerisinde ideal fiyatı 29 TL gül ve orkideyi sevdiğim için bu parfüm kullandıklarım arasına girdi. 

SCANDAL; Şeker gibi tatlı bir koku diyebilirim sanırım bu parfümler arasında en beğendiğim bu oldu. Daha çok hissedilen üst ve orta notalar.  Fiyatı 25 TL 



MUSK ROSE; Bu kokuda ise en çok hissedilen hepsi o kadar taze ve güzel bir kokusu varki. Buda yine en en beğendiklerim arasında idi. Fiyatı 29 TL 


LOVE BOND; Sona sanırım hiç sevemediğim bir parfümü bıraktım aşırı derece de üst ve alt notaların kokusunu hissediyorsunuz. Bana göre çok keskin ve aksine çok kalıcı bir kokusu var. Fiyatı 29 TL 

Ürünlere L'actone Shop adresinden ulaşabilirsiniz. Uygun fiyatlı çok güzel kokuları bulunuyor. Ayrıca koku testi yaparak size en uygun kokuyu bulabiliyorsunuz. Koku testini farklı şıkları işaretleyerek iki kere yaptım ikisinde de Chypre Floral parfüm çıktı. ☺











Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com









2 yorum :