8 Mart 2017

GARNİER MİCELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


Merhabaaa kızlarım bugün sizlere severek kullandığım bitirdikçe yenisini aldığım bir üründen bahsedeceğim. Üstüne çok yazılıp çizildi ama bir de benden dinleyin istiyorum. Benim cildim karmadan yağlıya dönük hassas bir cilt. Bu ürünün hassas ciltliler için olanını kullandım ama yarısı olduğu gibi duruyor. İnanın o ürünün bende hiçbir etkisi olmadı. İncelemesini aşağıya bırakıyorum.

GARNİER SAF VE TEMİZ MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU - KARMADAN YAĞLIYA & HASSAS CİLTLER  



Ürünün kapağı bu şekilde, şimdi bunun birde battal boyu çıktı ki; bu benim için çok fazla geliyor, o bence günlük olarak makyajını micellar su ile temizleyenler için ideal. İlk olarak göz makyajını çıkarmasından bahsedeyim. Çok ağır akmayan maskaraları bile bu ürünle rahatça çıkarıyorum. Bioderma H2o ya muadil olarak gösteriliyor. 


Görmüş olduğunuz bu kirli görüntü tek sefer de oluşan görüntü. 


Ürünün 6 ayda tüketilmesi gerekiyor. Yüz, göz, dudak makyajlarını tek seferde rahatça çıkarıyor. Bende hassas ciltli olduğum halde hiçbir irritasyona sebep olmadı. Duruluma gerektirmiyor. Bu yüzden de üşengeç kızlarımızın gözdesi ☺

Nişanlım bir keresinde bu ürünü alırken bana evde de su var hayatım şırıl şırıl akıyor çeşmemizden ne gerek var buna demişti, bilmiyor ki o su bildiğimiz sulardan değil hala unutmam gülmekten katılmıştım ☺

Sevdiğim ilk makyaj temizleme suyudur. Bundan sonra en çok sevdiğim ise Nivea BB Cleandir. Buraya da notunu düşeyim ☺


Ürünün fiyatı ise 15 tl gibi ben indirimde 10 tl'ye sahip oldum.

Gratis, Watsons, Rossmaan, Eve Shop, Migros gibi büyük marketler de rahatlıkla bulabilirsiniz.







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





5 yorum :

  1. Bende çok severek kullandım bu ürünü.. Şimdilerde başka bir şey keşfettim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşfettiğin ürünü de merak ettim :)

      Sil
    2. Spoiler veriyim o zaman... The Body Shop'un camomile makyaj temizleme yagi😍

      Sil
  2. Garnier ürünleri genelde bende alerjiye neden oluyor diye almamıştım ama ufak boyu ile denemek istiyorum. Teşekkürler faydalı paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil