14 Mart 2017

FARMASİ TEA TREE ( ÇAY AĞACI ) SERİSİ


Herkese merhaba kızlar.. Bugün sizlere tam olarak bir aydır kullandığım bir cilt bakım serisinden kısaca bahsetmek istiyorum. 
Benim cildim karmadan yağlıya dönük bir cilt ve dönem dönem akne, sivilce gibi sorunlarım mutlaka olurdu. Birde polikistikover hastası olduğum için suratımda sivilce olmasa da minik minik sivilce benzeri şeyler vardı. Bu nedenle sürekli çay ağacı yağı kullanırdım şu yazımda çay ağacı yağının faydalarını da okuyabilirsiniz.

Farmasi ürünlerini severek kullandığımı ve çok başarılı bulduğumu söylemeden de geçemeyeceğim. 
Bu yüzden geçen ay çay ağacı yağı serisine bir şans vermek istedim. Instagram da bu seriye başladığımı duyurduktan sonra gelen yorumlar da beni aşırı tatmin etti. Görünüşe göre herkes bu seriden aşırı memnun. 


FARMASİ ÇAY AĞACI ÖZLÜ YÜZ YIKAMA JELİ; Serinin en beğendiğim ürünü bu oldu cildimi kurutmadan çok güzel temizledi ürün çok akışkan değil şeffaf görünümlü yüzümü öncesinde bebek şampuanıyla temizleyip bununla arındırıyorum. 

Sivilce, siyah nokta ve leke oluşumuna engel oluyormuş. Düzenli kullanım da cildimde leke ve sivilce yok diyebilecek düzeye geldi ki, son bir kaç fotoğrafımda cilt bakım rutinim aşırı sorulmaya başladı ınstagram da. 


FARMASİ ÇAY AĞACI ÖZLÜ TONİK; Bu zamana kadar cildime hiç tonik kullanmadım. Ama şunu söyleyebilirim ki cildi gerçekten arındırmak istiyorsanız eğer haftada 3-4 kez en az tonik uygulamanız şart. Bunu kullanamaya başladıktan sonra cildimin gerçekten nefes aldığını hisseder oldum. Gözeneklerin sıklaşmasına yardımcı oluyormuş. Cilt üzerine koruyucu bir bariyer oluştururmuş. Aynı temizleme jelinin özellikleri de vaatlerinin arasında. 


FARMASİ ÇAY AĞACI ÖZLÜ YÜZ KREMİ; Son olarak ise yüz kreminden söz etmem gerekirse hafif formüllü. Bepanthol cilt bakım kremini kullananlar var ise ona benziyor yapısı. Cilt tarafından anında emiliyor. En beğendiğim özelliği oldu sanırım. Diğer saydığım bütün özellikler bu kremde de var. Sabah akşam temiz cilde uygulanması gerekiyor. Makyajımın altına uyguluyorum ve bence aşırı güzel oluyor. Nemi benim için yeterli ama aşırı kuru ciltliler sevmeyecektir. 

Benim son olarak söyleyeceklerim bu serinin hepsinin aynı anda kullanılması ve düzenli olarak kullanmanızı öneririm. Ben tam olarak 1 aydır hiç aksatmadan her gün kullandım. Sonuçtan aşırı memnunum devamı da bittiğinde mutlaka gelir. 

Ben Farmasi ürünlerini bulamıyorum, bulduğuma da güvenemiyorum diyorsanız eğer sizlere alışveriş yaptığım Farmasi Danışmanından da kısaca bahsedeyim.


 Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






12 yorum :

  1. ben de karma yağlıya dönük cilde sahibim ve aknelerim var iltihaplı şuan lr microsilver ürünlerini kullanıyorum ama deri altında kalan küçük pütürcük gibi şeyleri dışarı kusturmaya başladı biraz iyi gibi ama bilmiyorum tamamen düzelecek mi yaklaşık bir aydır kullanıyorum. 1 ay daha kullanıp ben de farmasinin bu serisine geçebilirim hayırlısı bakalım :) sana iyi gelmiş olmasına sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bana çok iyi geldi en sevdiğim özelliği çıkan sivilceleri çıkmadan söndürmesi 😊

      Sil
  2. işe yaradığına sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim. 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz mutlaka bakıcam 😊

      Sil
  4. Paylaşım için teşekkürler prenses :) Farmasi çay ağacı serisi muhteşem bir seri...

    YanıtlaSil
  5. Ayça da önermişti bunu. Ben şu an loreal değerli çiçekler serisini kullanıyorum ama bitince bu seriye geçicem. İçerik açısından daha temiz sanırım..??

    YanıtlaSil