28 Mart 2017

AVON ADVANCE TECHNİQUES SAÇ SERUMLARI


Merhabalar güzeller, nasılsınız ben çok iyiyim. Bugün sizlere Avon 'un serumlarından bahsetmek istiyorum. Avon bildiğimiz gibi bir çoğumuz kullandığı bir marka benimde en çok merak ettiğim Argan yağlı serumu idi. Geçenler de arkadaşım bana 3 'nün indirimde 20 TL olduğunu söyleyince denemek istedim. Gelelim işlevlerine ve benim yorumlarıma ☺


SAF ARGAN YAĞI İÇEREN BESLEYİCİ SERUM; Nemli saça uygulanan bir ürün ben genelde duştan sonra saçlarımı açmak için kullanıyorum ve çok memnunum saçlarımın karışıklığını hemen açıyor ve en önemlisi ağırlaştırmıyor. Bazen üçünü karıştırarak saçlarımı açıyorum ve etkisi bana göre öyle daha fazla oluyor saçlarımı yumuşacık ve parlak gösteriyor. Kuru ve nemsiz kalmış saçlar için öneriliyor.

SATIN ALABİLECEĞİNİZ LİNK


ELEKTRİKLENMEYİ KONTROL ETMEYE YARDIMCI SAÇ SERUMU; Bu ürünü ise saçlarımı düzleştirdikten sonra veya şekil verdikten sonra bir pompa elime alarak elektriklenmesini engellemek için kullanıyorum. İçeriğinde ipek proteini bulunuyor. İpek gibi pürüzsüz. Bu ürünün pek etkili olduğunu düşünmüyorum ama saçlara bir parlaklık veriyor diyebilirim.

SATIN ALABİLECEĞİNİZ LİNK


HIZLI ONARAN SERUM; Anında onaran 7 etkisi olduğu söyleniyor ama bu ürününde pek etkili olduğunu düşünmüyorum henüz yeni kullanıyorum ama bitenler yazımda mutlaka sonuçlarını yazacağım. Keratin içeren bir ürün.

SATIN ALABİLECEĞİNİZ LİNK

Şimdilik söylemek istediklerim bu kadar. Avon 'a kendi sitelerinden ulaşabileceğiniz gibi bir çok ınstagram sayfası veya çevrenizdeki kişilerden de ulaşabilirsiniz ☺ 
Öpüldünüüüüüz  ❤








Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin ☺
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. Avon'un saç bakım ürünlerine güveniyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok duydum bende :) güzel günlerde kullanınnn :)

    YanıtlaSil
  3. Zamanında ne kadar çok seviyordum Avon saç ürünlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle lise yıllarımda hep kullanırdım :)

      Sil
  4. bitenler yazını merakla bekliyorum kuzum bende cok sık duydum bunları hatta bi kaç online sitede satışını da gördüm ama cesaret edemedim. emeğine sağlık güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme bittiğinde hemen yazacağım kuzummm :) Bence argan yağına şans verebilirsin ona bayıldımmm :)

      Sil