5 Şubat 2017

XP MATTE LİPSTİCK RUJ 01 NUMARA


Herkese yine ve yeniden merhabalar 
Yeni bir ruj incelemesi ile karşınızdayım. Artık XP markasını bilmeyenlerimiz yok. Ben daha önce bu markanın sadece eyeliner ve farlarını kullandım. Eyeliner için iyi şeyler söyleyemem ama farlarının bazıları oldukça pigmentli ve güzeldi. Özellikle üzerinde Smoky yazan far paleti. 


Rujlarına gelecek olursak geçenler de likit mat rujlarından almıştım onu görümcem çok beğendiği için ona hediye ettim duruşu ise bu şekilde idi rujun --->


Bende bir koşu gittim bir hevesle yeniden almaya, sonra dedim ki kendi kendime ben bu sefer de bunu deneyim, hem fikir olur diye; ikisi de oldukça güzel pigment kalıcılık bakımından. Yalnız benim kullandığım likit mat rujun ağır bir kokusu vardı o yüzden pek kullanamamıştım. Ama bu mat rujun kesinlikle bir kokusu yok Golden Rose 27 numaraya çok benzetiyorum ama kesinlikle muadili değil.


Rengin duruşu ise bu şekilde bendeki rengi 01 numara. Dudaktaki duruşu ile kolumdaki swachı arasında pek bir fark yok fotoğrafta görmüş olduğunuz renk.

Nereden aldın ? Ne kadara aldın ? Diye soranlar için ben bijuteri tarzında takı ve kozmetik satan bir mağazadan aldım o tarz yerlerde satılıyor genel de. Onun dışında ben bulamadım diyorsanız Instagram 'da @xpshoping olması gerek o sayfadan alabilirsiniz.  Fiyatı ise 5 tl 

Sağlık açısından nedir ne değildir diye soranlar için.
Ben kesinlikle övmüyorum bu ürünü ama benden sürekli uygun fiyatlı ürünler de önerir misin diyenlere alternatif olmasını istediğim için paylaşıyorum. Aliexpress 'den ve onun gibi alışveriş mağazalarından sitelerinden alışveriş yapan bunu da kullanır diye düşünüyorum. 😊


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





6 yorum :

  1. Xp markasının mat rujlarını bende çok merak ediyorum en kısa zamanda alıp deneyimlemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bu serisine bakmalısın :)

      Sil
  2. Nerede satılıyorlar peki bu arada çok güzel rengi güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bujiteri tarzı yerlere bakmanı tavsiye ederim

      Sil
  3. CANIM ÜRÜNÜN ALT KISMINDA BULUNAN KAPAĞI ÇEKTİĞİNDE LİP BALM BULUNUYOR HABERİN OLSUN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orası işe yaramıyor sanıyordum bak sen ne bereketliymiş :)

      Sil