7 Şubat 2017

SHEİDA COSMETİCS SÜRME


Herkese merhabaa

Sürme dediğimiz de hepimizin aklına ilk gelen o babaannelerimizin dedelerimizin hacca vs. gittiğinde bizlere getirdiği hediyelerden biri gelir aklımıza. Bugün sizlere o ürünlerden değil yerli bir markanın SHEİDA markasının sürmesinden bahsetmek istiyorum.


SHEİDA sürme doğal mineral sürmenin günümüzde ki en iyi temsilcilerinden biridir. Özellikle dışını aşırı beğendim çok ama çok şık bir ambalajı var. 


Sürmenin ilginç bir yapısı var uygulandığında 2-3 gün kaldığı söyleniyor ama ben öyle bir özelliği olduğunu anlayamadım çünkü yüzümü yıkadığımda su ile akıp gitti. Yüzümü yıkamadan da duramazdım değil mi ? Bana bir gün dayansın yeter ☺❤

6 renk seçeneği bulunuyor. Bendeki rengi siyah hafif içerisinde bence ışıltıları var fotoğraftan da çok net bir şekilde anlaşıyor. 


 İncelediğim diğer SHEİDA markası ürünleri ise;



Fiyatı ise 19,50 TL
Sheida markası Eve, Gratis, Watsons, Cosmoshe, Pino Cosmetics, Tshop ve İstanbul 'da Metro City Boyner, Ataşehir Brandıum Boyner ve Capıtol Boyner 'lardan ulaşabilirsiniz. Bunların hiçbiri yoksa da kendi internet sitelerinden kolayca bulabilirsiniz. 







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




14 yorum :

  1. Yazı başlığını okuyunca bile sürme cümlesi nostaljiyi çağrıştırıyor.Dış ambalajı bu yuzden bile çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii :) bende kesinlikle öyle düşünüyorum sürme deyince aklıma hep eskiler geliyor :)

      Sil
  2. çok güzel ya çok da kaliteli :)

    YanıtlaSil
  3. ay ambalajı ne kadar şık :) yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabiki gelirim :)

      Sil
  4. Kutudan çıkarıldığında böyle güzel bir şey çıkacağını tahmin etmiyordum, bayıldım! Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Ambalaj için bile alınır :)

    YanıtlaSil
  6. Göz farı da aynı yapıda. Kolumda denediğimde aynı görüntü ile karşılaştım ama kalıcılık olarak 2-3 gün dayansa süper olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz farlarını da severek kullanıyorum ben :)

      Sil
  7. Ambalaja bayıldım cok dikkat cekici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her marka bu şekilde özenli olsa keşke :)

      Sil