7 Şubat 2017

SHEİDA COSMETİCS LİPSTİCK RUJ 01 NUMARA


Herkese yine ve yeniden merhaba ☺

Blog yazılarıma bir yenisini eklediğim günlerden birinde, bugün sizlere SHEİDA markasının bu tatlı mı tatlış rujundan biraz bahsetmek istiyorum. Öncelikle mineral ürünlere karşı ilginiz varsa bu ürün tam sizlik. Mineral ürünlerden kısaca söz etmem gerekirse eğer cildimiz için zararlı maddeleri kullanmadan kalıcılık sağlamasıdır. İncelediğim diğer SHEİDA markası ürünleri ise;

SHEİDA MARKASI ALLIK VE PUDRA MİNERAL ÜRÜNLER
SHEİDA MİNERAL COSMETİC PİGMENTLERİ


İlk olarak dikkatimi çeken ambalajı oldu. Aşırı şık ve güzel duruyor. Siyah ve altın uyumunu hiçbir şeye değişmem nedense, gold ve altın rengine aşırı düşkünüm. Mıknatıslı bir ambalajlı var alttan sıradan rujlar gibi çevirdikçe çıkıyor. Ambalajın üzerinde kocaman kocaman yazıların olmamasını da ayrıca çok beğendim. Diyorum ya aşırı şık duran bir ambalaja sahip ☺❤


Rengin elimdeki swachı bu şekilde. 


Bendeki duruşu ise bu şekilde turuncu alt tonlu bir ruj. 


Kalıcılığı ve sürümü oldukça rahat ve güzel. Fiyatı ise 17,60 TL
Sheida markası Eve, Gratis, Watsons, Cosmoshe, Pino Cosmetics, Tshop ve İstanbul 'da Metro City Boyner, Ataşehir Brandıum Boyner ve Capıtol Boyner 'lardan ulaşabilirsiniz. Bunların hiçbiri yoksa da kendi internet sitelerinden kolayca bulabilirsiniz. 






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




8 yorum :

  1. Renge bayıldım, fresh duruyor. Sana çook yakışmış, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ruju çok sevdim. Aldığım günden sonra elim sık sık bu ruja gitti desem yeridir ;)

    YanıtlaSil
  3. rengi süper güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzel. Hemen not ettim. Teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil