5 Şubat 2017

SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYE ÖNERİLERİ

Herkese merhaba

Bugün sizlere hazır sevgililer günü yaklaşırken bir yazı yazayım hem içimi biraz sizlere dökeyim istedim. İlk olarak şimdiden söylüyorum bize her gün sevgililer günü. ☺❤

Gelelim sevgililer gününde sevgilinize, eşinize neler alabileceğinize. Bana göre en güzel hediye zaten yanınızda bir sevgiliniz, sevdiğiniz varsa en güzel en anlamlı hediye sizin için odur. Ama kadın ruhu her zaman olduğu gibi o günde okşanmak ve özel olduğunu hissetmek ister. 

Benim için en anlamlı hediye emek verilmiş bir şeyler üzerinde çalışılmış ortaya elle tutulacak bir ömür saklanacak hediye çıkarmaktır. Mesela;


Bu tarz kendi yaptığınız kurabiyeler ben 2015 yılında yapmıştım bunları ilk denememdi nasıllar ☺


Sevgililer gününü kim bulduysa bende ona buradan bol bol selam yolluyorum, aşırı saçma gelse de sevgilinizi özel hissettirmek için alabileceğiniz kendi ellerinizde yapabileceğiniz yaptırabileceğiniz önerilerime geçebiliriz...

İlki kendinize ait özel anılarınızı bir araya getirerek çizim yapan bir kişiye kendinizi çizdirebilirsiniz çok romantik ve saklanabilecek bir hediye olur.


Bana bu çizimi gönlünden geldiği için çizen manevi dostum @sla_ozdmr 'e buradan sonsuz teşekkürler. Instagram da da çok güzel dostluklar edinebilirsiniz mesela biz ☺❤

Erkek arkadaşınıza da alabileceğiniz hediyelerin başında tabiki saat ve parfüm geliyor. Onların dışında


sevgilinize sıcak su koyduğunuz da altından fotoğraf çıkan bu kupalardan yaptırabilirsiniz benim vardı ama sağ olsun annem kırdı yanlışlıkla☺

 Sizlere birde +Sosyopix 'den bahsetmek istiyorum. Kendi fotoğraflarınızı istediğiniz boyutta istediğiniz şekilde dekor amaçlı çıkartıp kullanabilirsiniz. Özellikle anı defteri ise benim favorim. 








Umarım bu yazım da sizlere biraz daha faydalı olabilmişimdir. Siz en çok hangilerini beğendiniz.. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





5 yorum :

  1. Anı kitabı-defteri benim de yapmayı planladıklarımdan, bayılıyorum gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  2. Çiçek sepeti ve İnternette birçok ürün var fakat el emeği emin olun daha kıymetli benim ićin ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde el emeği hepsinden farklı oluyor :)

      Sil
  3. merhaba, bloguma beklerim :)

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil