5 Şubat 2017

M.ASAM MAGIC FINISH FONDÖTEN - SİHİRLİ FONDÖTEN


Herkese merhabaaa.. Bugün sizlere bir fondöten önerisi ile karşınızdayım. İncelemesi demiyorum direk öneri diyorum alın aldırın gerçekten pişman olmayacaksınız☺❤
Gelelim bahsedeceğim ürüne;


Bahsettiğim ürün M.ASAM markasının magıc fınısh isimli sihirli fondöteni, fondöten köpük formunda olduğu için bu ismi almış. Peru beauty bb krem gibi tek rengi bulunuyor. Ciltle bütünleşerek cildin kendi rengini almasını sağlamak için üretilmiş ve cilt tonunu eşitlemeyi vaat ediyor. Vaatlerini bana göre fazlası ile yerine getiriyor. Neden mi ?


Bir kere ürün göründüğü koyu dursa da asla ciltte koyu durmuyor. Anında  dağılıyor cildi bebek popusu gibi kadifemsi bir yumuşaklığa kavuşturuyor. Cildi kurutmadan sabitlenmesi de cabası. Bu zamana kadar denediğim fondötenler içerisinde en iyisi diyebilirim. Karma ve yağlıya dönük cildim de bile pudra kullanmıyorum bu ürünü kullandığım zaman. 


Görmüş olduğunuz gibi makyajım da fondötenim de hiçbir koyuluk yok aksine mükemmel durmuyor mu ? Benim gibi karmadan yağlıya dönük bir cildiniz varsa veya yağlı ciltli iseniz bu ürüne aşık olabilirsiniz. Kapatıcılığı günlük için ideal ama özel günlerde yeterli olacağını düşünmüyorum. 


Ürünün fiyatı ise 89,90 TL ben @sengüzelsin.com tarafından bu ürüne sahip oldum. Sizlerde Watsons veya sengüzelsin.com 'dan bu ürüne ulaşabilirsiniz. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. evet canım ben de severek kullanıyorum gerçekten dediği gibi magic bişey :) bu arada görselindeki göz farının rengi çok hoşuma gitti. markası nedir söyleyebilirmisin? göz kapaklarındaki renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım teşekkür ederim yüklediğim videoda hepsi var 😊

      Sil
  2. 2 tane bitirdim bundan 3. de sırada bekliyor :-))

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok koyu göründüğünden hep tedirgin oluyorum, sendeki duruşu da çok hoşuma gitti. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim asla tedirgin olma koyu durmuyor 😊😊

      Sil
  4. Testerini kullanmış ve çok beğenmştim.

    YanıtlaSil