13 Şubat 2017

FARMASİ KAŞ KALEMİ 03 NO


Herkese merhabaa
Bugün sizlere kaş ürünlerimden bir diğeri kaş kalemimden bahsetmek istiyorum. Farmasi ürünlerinin çoğu ürünlerini kullanıyorum ve seviyorum da. Diğer ürünlerinin linkleri bu şekilde;


Bu üründe ise birazcık yanıldım sanırım. 


Rengi görmüş olduğunuz gibi koyu kahve, ben bana olur diye aldım fakat açık kaldı. Ne hikmetse kaşlarım gittikçe siyahlaşıyor. ☺

Ama ürünün kalıcığı güzel, kaş kalemi diye göz kalemi vs. olmayacak diye bir kaide yok. Kaşlarımı kaş tarağı tarafı işe tarıyorum güzel kavrıyor. ☺❤


Ayrıca kullandığım tüm kaş ürünleri Şubat ayı kataloğunda 14,99 üçlü set halinde bakabilirsiniz. 


Tekli fiyatı ise 12,99 tl



Ben Farmasi ürünlerini bulamıyorum, bulduğuma da güvenemiyorum diyorsanız eğer sizlere alışveriş yaptığım Farmasi Danışmanından da kısaca bahsedeyim.


 Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






2 yorum :

  1. kaş rengine uymaması kötü olmuş canım ama göz kalemi gibi değerlendirmek istemen çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşlarım da açık kalıyor bir de saçlar siyah olunca :D napalım boşa gitmesin dedim :)

      Sil