4 Şubat 2017

FARMASİ GLİTTER EYELİNER


Herkese merhaba kızlar 
Eyeliner aşıklarını bu yazıma ışınlayabilir miyim ? 😊 Hem kullanımı hemde rengi ve ışıltısı bakımından aşık olduğum bir üründen sizlere bahsetmek istiyorum. Eyelinerların son zamanlar da youtube gibi sosyal medya üzerinde bir çok blogger ve youtuberler popüler hale getirdi glitterlı eyelinerlar.. Bu akıma Farmasi de karşı koyamadı. Glitterlı eyelinerlerının 3 seçeneği bulunuyor. Ben şansımı altın yansımaları olan renkten yana kullandım. 


Ambalajı küçük ama kullanımı oldukça pratik. Eyelinerınızı ışıltılı hale getirebileceğiniz gibi göz pınarlarınıza da bu ürünle çok rahat bir şekilde ışıltı katabilirsiniz. Kalıcılığı oldukça güzel sizi gün boyu götürebilir. 


Fiyatı ise Şubat 2017 kataloğunda 8,99 TL 
Ben Farmasi ürünlerini bulamıyorum, bulduğuma da güvenemiyorum diyorsanız eğer sizlere alışveriş yaptığım Farmasi Danışmanından da kısaca bahsedeyim.


 Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. baya simli buuu :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet simli teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. sürülmüş halini çok merak ettim o görselide eklesen canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramdan paylaşırım kuzum 😘😊

      Sil
  3. Nasil suruluyor bu bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde eyeliner üzerine ışıltı katmak için kullanılıyor

      Sil