19 Şubat 2017

CHOKER KOLYE SETİ - INSTAGRAM @twinklebutikk

Herkese merhaabaaa

Bugün sizlere yeni keşfettiğim güzel ama tatlı bir ınstagram butiğinden kısaca söz etmek istiyorum. Fotoğraflardan da anlaşıldığı üzere bu butik yeni tasarım choker kolyeler üzerine. 
Tamamen el emeği olan bu kolyelere daha da yakından bakmak ister misiniz ?


İlk olarak taba rengi ile gümüşün uyumundan bahsetmek istiyorum. Özellikle taba rengini seçtim çünkü son zamanlar da bu rengi aşırı beğeniyorum. Kelebek kompsetli bu kolye ise çok hoşuma gitti.


Bir diğeri ise bu gümüş rengi;


Set halinde de alabilirsiniz tekli de alabilirsiniz bu üçü set halinde idi ama açık konuşmam gerekirse ben bu kolye için istediğim bu seti gümüş rengi ancak bir choker 'da bu kadar zarif durabilirdi.


Bir diğeri ve son olarak ise;


 Yine taba rengi süet üzerine krem rengi taş işlemesi ve uçlarında üçgen şeklinde taşların uyumunu ayrıca beğendim. Tasarlayanları bu güzellikleri hayal edenleri buradan kucak dolusu sevgiler..


 Hepsini ayrı ayrı çok beğendim.

Bu ürünlere ve daha bir çok modele ınstagram: @twinklebutikk hesabından ulaşabilirsiniz.






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





2 yorum :

  1. Minik kelebek ne kadar şık durmuş..Ergenlik dönemimin vazgeçilmezi gümüşler..Güzel günlerde tak hepsini inşallahhh :)

    YanıtlaSil