22 Şubat 2017

Bitenler #8


Herkese merhabaa

Uzun süredir biten ürünlerimden bahsetmiyordum. Bugün birlikte biten ürünlerimi incelemeye ne dersiniz :) Hadi başlayalım..


İlk olarak saç ve ten ürünlerimden bahsedeyim; 

Schwarzkopf Glıss Şampuan; İlk başlarda çok sevmiştim fakat daha sonraları ya hava değişimden yada bu şampuan nedeniyle saçlarım çok döküldü. Bu yüzden kullanmayı bıraktım.

Nivalis Sarımsak Şampuanı; Bu şampuanı ise aktardan saçlarım döküldüğü için aldım. Fiyatı 10 TL ama gerçekten dökülmeyi en aza indirdiğini söyleyebilirim. Uzun süre kullanımda saçları kurutuyor ama bunu maske veya kremlerle engelleyebilirsiniz.

Avon Senses Duş Jeli; Avonun bu serideki duş jellerini severek kullanıyorum. Bu ise nemlendirme özellikli. Kokusu çok kalmıyor ama cildi çok güzel nemlendiriyor.


Nıvea İnvisible Deodorant; Bunun birde 48H yazan yerinden mavi renk olanı var. Ben kesinlikle bu pembe olanını daha çok sevdim. Kokusu kalıcı asla gün içerisinde terletmiyor. Fiyatı 10 TL. 

Rituel de Beuaty Burun Bandı; Bunu daha fazla anlatmama gerek yok sanırım :)



Acnecinamide Temizleme Jeli; Bu ürünü bana denemem için gönderdiklerinde ne etkisi olabilir ki diyordum. Gerçekten düzenli kullanımda sivilceleri iyileştiriyor. Mükemmel değil mi ? :)


Garnier Saf ve Temiz 3-1 Arada; Bu üründe severek kullandığım bitirdikçe yerine stok yaptığım bir ürün. Bitti deyip atmayın kesin bu tarz ürünlerin içinden dünya kadar fazla ürün çıkıyor :)


Otacı Makyaj Temizleme Suyu; Bu ürünün tek sevmediğim özelliği yüzde yapışkan his bırakması onun dışında en zor çıkan maskaraları bile rahatlıkla çıkarıyor. 



Makyaj malzemesi olarak bitirdiğim ürünler ise bunlar; 

Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı; Aydınlık bir bitişi var günlük kullanılabilecek çok güzel bir kapatıcı.


Rimmel London Super Curler Maskara; Bu maskara ise günlük hayatınızın vazgeçilmezi olabilir. Yenisi çoktan alındı bile. 


Avon Super Shock Maskarası; Bu maskaranın kıl yapısını sıklığını çok seviyorum. Tek tek ayırıyor hacim veriyor. Belki bu zamana kadar 4-5 bitirmişimdir bundan şans verilebilecek bir ürün.

Benim bitenlerim son zamanlarda bu şekilde sizler son zamanlarda neler bitirdiniz ? 









Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. Wake me up concealeri bende çok severek kullandım,birkaç tane bitirmişliğim var.Alacak birşey bulamadığımda elim hep buna gidiyor.Emeğine sağlık,sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek kullanıyorum gerçekten güzel bir bitişi var teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. Kozmetik bitirebilmek ayrı bir başarı bence, gelsin yeniler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendime sınır koydum bitirmeden almıyorum artık ama nereye kadar dayanabileceğim bakalım 😊

      Sil
  3. Garnier ve acnesnamide benim de çok severek kullandığım ürünler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde severek kullandığım ürünler ikisi de

      Sil
  4. Burun bandını severek kullanıyorum kuzum :)

    YanıtlaSil