3 Ocak 2017

TANIŞALIM ☺ - BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ


Herkese farklı bir konu ile merhaba ☺

Henüz keşfetmediğim ve takibe almadığım o kadar çok blog varki.. 

Instagram hesabımda da belirttiğim gibi daha fazla kişiye ulaşabilmek adına bu postun altına blog hesabı olan arkadaşlarım tüm sosyal medya hesaplarının linklerini koyarsa bende sizleri keşfetmiş olurum.. 

Hepinizin tatlış hesaplarını okumak için sabırsızlanıyorum ☺




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




28 yorum :

  1. Yeni bloglar keşfetmeye benim de ihtiyacım var, yorumları takip ediyor olacağım. Sosyal medya hesabım yok sadece blog :)) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin blog linkini bırakırsan daha sağlıklı olur canım :)

      Sil
    2. minimalbakim.blogspot.com.tr

      Sil
  2. www.tembelprenses.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Kisisel bir blog,Bloguma beklerim.
    Insta da seydanin gunlugu olarak arama yapabilirsiniz. Facebookda da ayni sekilde seydanin gunlugu dye yazarsabiz cikar. Cok guzel bir etkinlik olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :) link olarak bırakırsanız adresini kişiler size daha kolay ulaşabilir :)

      Sil
  4. Merhaba
    Yeni bloglar keşfedeğiz ne güzel. Bende varım. Sevgiler :)
    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. tabiki böyle güzel etkinlikleri seviyorum :) ben de varım :)
    www.pembedunyamm.com

    YanıtlaSil
  6. Daha blog sayfamı çok geliştiremedim ama beklerim tatlım ❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :) link olarak adresini yazarsan kişiler sana daha kolay ulaşabilir :)

      Sil
  7. ggamzecee.blogspot.com.tr çok yeni ama beni tanıyıp takipte kalmanızı bakmanızı öeririm. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Uzun zamandır severek takip ediyorum canım ve daha güzel yerlere geleceğinden hiç şüphem yok :)) Bu tarz etkinlikleri ben de çok seviyorum ve dilersen bloğuma beklerim ki :) www.maryslife.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :) teşekkür ederim hepimiz daha iyi yerlere geliriz inşallah :)

      Sil
  9. selinlikligunler.blogspot.com
    Bana da beklerim :) Gökçe'cim çok iyi düşünmüşsün. Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  10. Kalemin çok güçlü canım💪🏻👏🏻💕
    Okumaktan zevk alıyorum 💕
    Çok daha güzel yerlere gelirsin inşalllah:)
    Ben kişisel yazıyorum.Bloğum da çok cicidir😂
    simlinaneninguncesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için :)

      Sil
  11. yeni bloglar keşfetmeye ihtiyacım var :) bloğum http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Daha çok yeniyim ama olsun :)https://kendicapimdadenemeler.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  13. Böyle etkinlikleri çok seviyorum. Benimde blogumda devam eden bir keşif etkinliği var beklerim :)
    http://eliftobur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, Bende takipteyim. Herkesi bekliyorum. :))

    Kadınların hayatlarında vazgeçemediği güzellik tutkusunu dile getiren bir kozmetik blogu.

    http://dilarapekerr.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil