25 Ocak 2017

SHEİDA MİNERAL COSMETİC PİGMENTLERİ


Herkese Merhaba..
Bugün sizlere pigmentlerden bahsetmek istiyorum. Sheida mineral cosmetic markasının bu pigmentleri sizce de aşırı pratik değil mi ? Bazen sadece gri yansımaları olan farla göz pınarlarımı aydınlatıyorum. Bazen sabitleyiciler ile göz kapaklarımı tamamen bununla kaplıyorum. Işıltılı oldukları için uygulaması aşırı pratik. 



Oje formunda olması uygularken rahatlık sağlıyor. 



Renklerin duruşu ise bu şekilde. Gri olanın ismi Loose powder grey, siyah olanın ise Loose powder black. Cildi kurutmuyor, koruyucu mineral pudra içeriyormuş. 

Uygulama için bir de kutularının arkasında ipuçları vermişler ;
Ürünü daha kolay yaymak ve performansını arttırmak için göz kapağınıza baz yada kapatıcı uygulayın. Özel fırçası ile içten dışa doğru tonlayarak tüm göz kapağınıza yada kaş altınıza uygulayın. 24 ay kullanım süresi bulunuyor. 



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




22 yorum :

  1. gri olan kullanışlı duruyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri olanı mükemmel duruyor gerçekten de 😊

      Sil
  2. İki rengede , ambalajlarına da bayıldım. Sheida bu sene harika ürünler çıkarıyor kesinlikle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sheida ile bu sene tanıştım çok güzel bir marka 😊

      Sil
  3. harika görünüyorlar ışıl ışıl...

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılar :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. bayıldım ışıltılara :)

    YanıtlaSil
  6. Siyah ve gri bir de üstüne simler...Tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltıyı seviyorsun demek ki canım :)

      Sil
  7. Çok güzelll :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. griye bayıldım. güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  9. Gri gerçekten harikaymıs kuzucum güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  10. Ben bunları uzaktan gördüm dikkatimi çekmişti ama oje sanmıştım 🙈😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gördüğümde bende oje sanmıştım :)

      Sil
  11. Güle güle kullan, çok güzeller.

    YanıtlaSil