9 Ocak 2017

NOTE BB CONCEALER KAPATICI


Herkese merhaba ☺
Bugün kapatıcı dosyama bir yenisini daha eklediğim üründen bahsetmek istiyorum. BB yani renkli nemlendirici adı altında, nemlendirme özellikli bir concealer 'dan yani kapatıcıdan sizlere söz edeceğim.


Note markasının Beauty Balm göz altı kapatıcısı aplikatörü tam göz altınız için ideal. Özellikle uygularken verdiği o soğuk his göz altınızda ki  şişlikleri bir nebze de olsun indireceğini düşünüyorum. İçeriğinde çok değerli yağ bulunan bu bb kremin bana göre çokta yoğun bir yapısı var, yoğunluktan kastım tabi ki de dağıttığınızda değil aksine uygularken nohut kadar kremle tüm göz altlarınızı güzelce kapatabilirsiniz. İnce bir dokusu var. Göz altlarını çok güzel aydınlatıyor. 

İçeriğindeki yağlar turunç kabuğu, üzüm, ay çiçek yağı ve buğday özleri.


Bendeki rengi 02. Koyu halka şikayetim olmadığı için bana fazlasıyla yeterli gelen bir ürün. Tek adımda sağlıklı görünen bir göz altına sahip olabiliyorsunuz. Pudralı bir bitişi olduğunu da söyleyebilirim.


Yeşil damarlarımı ne kadar güzel kapattığını da görebilirsiniz. Mor göz altlarımızın altına 
turuncu bir concealar uygulayıp üzerine bunu uyguladığınızda çok aydınlık bir bitiş sağlayabilirsiniz. 


Görmüş olduğunuz gibi hayvanlar üzerinde de test yapmıyor.

Ben indirime 16 tl 'ye aldım. Bir çok Note mağazaları ve stantların da bu ürünü rahatlıkla bulabilirsiniz.









Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




8 yorum :

  1. aynısı var seviyorum genelde bitişini bazen takviye etmem gerekiyor ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen takviye gerektiriyor ama günlük yetiyor benim için :)

      Sil
  2. Bu kapatıcıyı da çok duydum, seveceğim bir ürüne benziyor benim de kullandıklarım bitince bir şans verebilirim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Gökçem güzel bi kapatıcıymış- note ürünlerini ben cok seviyorum özellikle kapatıcıları favorim gerçekten- buna da bakayım bir ara :) emeğine sağlık 💞💞💞😍😍😍

    YanıtlaSil
  4. Arkaplanlarını çok güzel yapıyorsun. Note ürünlerini nedense sevmiyorum bana çekici gelmediği içindir belki bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim 😊 Doğrudur her ürün herkes de aynı etkileri göstermiyor 😊

      Sil