16 Ocak 2017

FARMASİ KAŞ FARI - 03 EYEBROW SHADOW


Herkese merhaba.. Genel de bana kaşlarımı ne ile doldurduğum çok soruluyor ben de sırasıyla kaş ürünlerimi sizlere yazmak istiyorum. 


Ben kaşlarım için günlük hayatım da kaş maskarası veya jelini kullanıyorum. Ama özel günler de veya canım istediği zaman herhangi bir far kullanarak dolduruyordum. Ama geçenler de elime geçen bu Farmasi 'nin kaş farını severek kullanmaya başladım. Hafif gri alt tonlu siyaha yakın far tam kaşlarımın renginde olduğu için sırıtmadan çok güzel bir şekil de dolduruyor. İçinden çıkan fırçasını her zaman olduğu gibi bunda da beğenmedim bu yüzden ben kendi kaş fırçamı kullanıyorum.  


İsteğe göre kalın veyahutta sadece aralarını doldurarak harika sonuçlar elde edebiliyorum. 3 Rengi bulunuyor bende ki ise en koyusu. Fiyatı da oldukça uygun. 14 tl şuan indirim de bilginiz olsun ☺




Farmasi ürünlerini alabileceğiniz güvenli bir sayfa da önerebilirim sizlere.

 Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Youtube: Farmasi Kataloğu






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




14 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Saçlarım siyah olduğu için daha güzel uyuyor :)

      Sil
  2. kalem ve maskara daha pratik geliyor fara göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far bana daha pratik geliyor ve sanki daha doğal duruyor :)

      Sil
  3. hiç denemedim rengi hoş :)

    YanıtlaSil
  4. baya siyah duruyor bu yahu ! :) güle güle kullan kuzum

    YanıtlaSil
  5. rengi baya güzelmiş ben bunu far olarak kullanırım valla:D fotoğraflarda harika, emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak iyi aklıma soktun kuzumm bende deneyebilirim :) <3

      Sil
  6. Rengi harika ya <3 Emeğine saglık kuzum

    YanıtlaSil