24 Ocak 2017

FARMASİ BROW DESİNG KAŞ MASKARASI


Herkese merhaba.. 

Bugün sizlere kaşlarımı sabitlemek için kullandığım kaş maskaramdan bahsetmek istiyorum. Farmasinin genel anlamda denediğim bir çok ürününü severek kullanıyorum. Bunlardan biri de kaş maskarası. 

Sizlere sırasıyla kaş ürünlerimden bahsedecektim bu da kaş farım 



Yüzün en önemli vitrini kaşlar olduğu için seçtiğiniz ürünlerinde kaşlarınız için doğru olmalı. Bu maskara benim için tam anlamıyla kaşlarımı çok güzel kavrıyor. İlk başta biraz ıslak gelebilir ama kullandıkça sizinde seveceğinizi düşünüyorum. Üç rengi bulunuyor bende ki rengi koyu kahve. Kaş farının üzerine bunu uyguladığımda çok doğal bir bitiş sağlayabiliyorum. Sabitlenmesi çok güzel tüm günü rahatlıkla çıkarabiliyorum. 

Fiyatı ise 28 TL indirimlerde çok güzel fiyatlara alabilirsiniz.

Farmasi ürünlerini alabileceğiniz güvenli bir sayfa da önerebilirim sizlere.

 Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Youtube: Farmasi Kataloğu








Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




10 yorum :

  1. Kaşlar önemli gerçekten, düzgün durmaları de öyle. Denenmeli diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Geçen kataloğa bakıyordum denk geldim keşke yazını daha önce okusaymışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa keşke daha önce yazsaydım 😊

      Sil
  3. farmasi bulması zor olmasa kesin denerdim bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok kolay danışmanlar çok yardımcı oluyor bir iki günde geliyor ürünler 😊

      Sil
  4. ne kadar makyaj yaparsan yap kaşlara önem vermedikçe makyaj anlamsız ve eksik oluyor di mi. bu ürünü yakın markajıma aldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok soluk duruyor insanın suratı bir boş ifade :D

      Sil
  5. Farmasi'den ne kullandıysam beğendim. Güzel ürünleri var. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek kullanıyorum 😊

      Sil