6 Aralık 2016

H&M MAKYAJ SÜNGERİ

ISLAK HALİ 
Herkese merhaba kızlar... Bugün sizlere aslında çok erken tanı koyduğum ama çok sevdiğim bir süngerden bahsetmek istiyorum. Başlıktan da okuduğunuz gibi H&M makyaj süngeri. 

ISLAK HALİ 
H&M makyaj süngerleri son zamanların favorisi haline geldi. Bende bu yeni çıkan morlarından bir tane kaptım hemen. Kuzenim şimdilik sana bir tane alıyorum beğenirsek yine alırız dedi ve büyük ihtimalle tekrar alacağız stok bile yapabiliriz aşırı uygun fiyatı. 6, 99 TL 

ISLAK HALİ
Yumuşacık bir dokusu var zaten dışarıdan dokunduğunuzda da bu yumuşaklığı hissedebiliyorsunuz. Ama ıslak hali daha da yumuşak diyebilirim.


Pofidik bir sünger diyebilirim, dondurma gibi değil mi ? ☺

Islak ve kuru hali çok fark etmese de yumuşaklığı harika diyebilirim. Fondöteni emmiyor, çok güzel yayıyor cilde. Hatta şöyle söylemeliyim ki Real techniques süngerle kıyaslamam gerekirse bu ona on basar performans ve fiyat acısından gibip ona benim gibi paracıklarınızı yatırıp 2 ay kullanıp atacağınıza bunu alın 2 ay sonra atın daha karlı ☺




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




24 yorum :

  1. Ürün deneyimini paylaştığın için teşekkürler en kısa zamanda alınacaklar listesine ekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. bu kendinden desenli miniği görmemiştim bak ama HM BB kadar olmasa da sünger konusunda oldukça başarılı bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de süngerlerde çok başarılı

      Sil
  3. hm bu sünger konusunda aşmaya başladı :)

    YanıtlaSil
  4. bulduğum yerde kapacağım :=) teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman şimdiden güle güle kullan :)

      Sil
  5. Bulduğumda hemen alıcam H&M süngerlerini stoklamak gerekiyor cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende ilk fırsatta yenisini almayı düşünüyorum :)

      Sil
  6. Hala BB 'nin muadili olmadigina inansam da HM sungerleri epey is goruyor bence. Hele bu minigi instagraminda gorur gormez kostum vallahi 💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB kullanmadım bunlar işimi yeterince görüyor real t. kullandıktan sonra pahalı alamamaya ant içmiş gibiyim :D

      Sil
  7. Yanıtla butonu çalışmıyor -.- RT şu an bende deneme sürüşünde ama ömrü bittikten sonra depoladığım HM süngerlerle yoluma devam edeceğim tabiki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden çalışmıyor :/ HM candır yaa :)

      Sil
  8. Bu sünger cok tatlıymış bulursam bende stoklarim herhalde ☺

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu desenli olani görmemistim, aklimda olsun cok tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Süngerin şekli çok tatlıı ki :)) Bulabilirsem hemen kapıcam, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  11. Ankarada Antares Avmde bolca bulabileceğiniz üründür kendisi başka Avmlerde kalmıyor çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence belirli mağazalara ürünleri yolluyorlar

      Sil