22 Aralık 2016

GRATİS BE BEAUTY HAND CREAM - EL KREMİ


Her zaman çantasında el kremi bulunduran insanlardan mısınız ? Bu zamana kadar o kadar çok ürün bitirdim ki.. Bunlardan biri de Bee Beauty markasının Hand cream isimli kremi. Krem Gratis 'ler de satılıyor. Bir çok çeşidi de bulunuyor. 


Kış için bu kremin yetersiz olduğunu düşünüyorum. İnce ve akışkan bir yapısı var ama kesinlikle elde yapışkan bir his bırakmıyor. Hemen emildiğini söyleyebilirim.  


Yazın tenimizdeki kuruluğu giderecek hafif yapıda bir ürün arıyorum diyorsanız bu tam size göre.  

GRATİS mağazalarından ürüne ulaşabilirsiniz.



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





16 yorum :

  1. Bu ürünün farklı bir çeşidini kullanıp hiç memnun kalmamıştım ancak yorumlarımız aynı, bence de hafif bir üründü. Yazılarınızı çok severek takip ediyorum ^^

    YanıtlaSil
  2. evet ben de yaz aylarında kullanmıştım kokusu çok hoş yazın yine alabilirim yani..

    YanıtlaSil
  3. Kışın yetersiz geliyorsa hiç bakmıyım canım teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  4. Selamm.. ilk kez geldim blogunuza :) çok çok tatlı :) bende sizi beklerim takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tabi ki gelirim :)

      Sil
  5. Elim gitti ama almadim, bana da yetmezdi tesekkürler

    YanıtlaSil
  6. Bazı anlarda kurtarıcı olabiliyor özellikle dışarda hemen emilen kremleri tercih ediyorum. Be Beauty ise sevdiğim markalar arasında, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil