2 Aralık 2016

BİTENLER #7

Herkese merhaba kısa bir bitenler yazısı ile karşınızdayım...


Garnier micellar makyaj temizleme suyunun fark ettim ki incelemesini yazmamışım en kısa sürede bunun da yerini bloga ayarlayacağım. Karma ciltliler için olanını kullanıyordum ama onu bunun kadar sevemedim. Bunun temizlemesini çok beğeniyorum. 


Nivea BB-Clean temizleme suyu BB kremleri temizlemek için üretildi. Bence harika bir temizlemesi var. Bundan bitirdiğim 3 şişe sanırım ve diğerinde olduğu gibi BB-Clean incelemesini de yapmamışım ☺


Biliyorsunuz ki daha yeni saçlarımı boyamıştım bu da o saç boyasının içerisinde ki parlaklık vaat eden saç kremi. İnanılmaz derecede saçlarımda dökme yaptığı için yarı da kestim ve atıyorum. 



Saç için kullandığım yağları artık duymayanlarımız kalmadı sanırım. Çay ağacı yağını ve acı badem yağını cildim için kullanıyordum. Yerine hepsinin yenisi gelecek. Ayrıca güncel bir saç bakımı yazısı da yolda şimdiden söylemeliyim ☺



Benri kare pamukları deli gibi bitirdiğimi bilmeyeniniz kaldı mı ? ☺ Geçenler de Instagram hesabı @farmasipinari olan Pınar hanım bana denemem için yolladığı temizleme mendillerini geldiği ilk an kullandım ve yumuşacık dokusu ile temizlemesini çok beğendim. Günlük olarak bu tarz mendilleri kullanıyorsanız mutlaka bir bakın derim. Watsons cilt maskelerinden bu sürekli kullandığım bir ürün haline geldi cildi yatıştırmasını ve sakinleştirmesini çok seviyorum. 


Ve yine Bim 'de popüler olan bir çok marketler de artık satışı olan burun bandı. 



Hiç sevemediğim bir ürün oldu alkolsüz ama ağızda bıraktığı tadı sevemedim. Bittiğine bakmayın kapağı yarısında çatladığı için dökmek zorunda kaldım. ☺






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





16 yorum :

  1. Burun bandı ve Nivea BB-Clean temizleme suyunu bende severek kullanıyorum canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi favori ürünlerim arasında kuzum 😍

      Sil
  2. Cay agaci yagini nasil kullaniyorsun canim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilcelerimin üzerine pamukla veya kulak çubuğu ile uyguluyorum kısa sürede iyileşmesini sağlıyor

      Sil
  3. gitsin eskiler gelsin yeniler canısı :) emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım yerine yenileri geldi bile :)

      Sil
  4. Nivea´ya ben de bakiyim tesekkürler gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım güzel bir ürün :)

      Sil
  5. Takibe aldım seni canımm gfc'den bende beklerim 😊

    YanıtlaSil
  6. şu bb temizleyiciyi hep merak ettim denemek istiyorum gerçekten

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım genelde sevdiğim şeyler hepsi :)

      Sil
  8. Garnier akyaj temizleme suyunu ben de bir türlü sevemedim canım, ne güzel ürünler bitirmisin :) Güzel ve yeni ürünler senin olsun <3 :)

    YanıtlaSil