18 Aralık 2016

ACNECİNAMİDE CLEANSİNG GEL - TEMİZLEME JELİ


Merhaba yüzümdeki minik minik sivilceler yüzünden çok fazla dertliyim. Sivilce desen sivilce değil akne desen akne değil tuhaf bir şekilde sadece deri altında olan sivilcelerden yana çok şikayetçiyim. Polikistik over tedavimden sonra geçmişti fakat şu sıralar tekrar çıktı. Uzun süredir Acnecinamide markasının ürünlerini takip ediyorum, almakla almamak arasında gidip geldim sürekli. Marka benimle iletişime geçerek istediğim bir ürünü deneyebileceğimi söylediler. Bende şansımı temizleme jelinden yana kullandım. Sonuçlara gelecek olursam eğer. 


Markanın sloganı "sivilcelerden kurtul " çok fazla dikkat çekici bence tüm ciltlere uygun ürünleri var.  Deneyenlerin çoğunun bu ürünlerden çok memnun kaldığını biliyorum. 


Temizleme jelinin genel olarak vaatleri bu şekilde. 


Denemek istediğim merak ettiğim ürünleri arasında jel kremi de var benim cilt sorunlarıma çare olur mu acaba ?☺


Bir diğeri ise scrub yani yoğun yağlanma gösteren ve siyah noktalı ciltler için temizleyici peeling sorunu. Bunu özellikle t bölgem için çok istiyorum. 


Ben temizleme jelinin kokusunu çok sevdim bahar kokuyor resmen nisan ayı gibi. Temizlemesi benim için yeterli olmadı çünkü aşırı köpürmüyor yüzünüze bunu dairesel hareketlerle uyguladığınızdan daha çok etkisini görüyorsunuz. Bu yüzden ben makyajımı temizledikten sonra uyguluyorum. Son temizlik aşaması diyebiliriz. Yağı dengelediğini söyleyebilirim alın çevremde ki minik sivilceler de artık yok gibi tek tük var bu beni aşırı mutlu etti. Çünkü kapatsam kapanmıyordu anlımda hoş bir görüntü olmuyordu. Bu markanın bu ürününü ve diğer ürünlerini de artık sık sık kullanırım diye düşünüyorum. Temizleme jelinin piyasa fiyatı 21 TL.
Migros, eve shop 'lar da satılıyor.






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com







20 yorum :

  1. merak ettiğim bir üründü :) benimde birkaç yerde minicik sivilce izlerim var aklımda bulunsun bu canım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Şehir dışına çıktığımda alerji olan ve minik sivilceler çıkaran bir cilt yapım oluverdi şu sıralar, bir bakayım :) Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. kullanmıştım ben jelini güzel bir ürün baya iyi gelmişti bana da güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. bende de var ama deneme fırsatım olmamıştı iyi oldu bu yazı :)

    YanıtlaSil
  5. Evet bende yaklaşık bir senedir tüm ürünlerini kullanıyorum harikalar bana çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünü biliyorum internette sitesine baktım http://acnecinamide.com/
    Migrosta vardı ordan almıştım sivilce mendilinide kullandım.Good

    YanıtlaSil
  7. bende akne sorunu vardı fakat ne yazık ki işe yaramamıştı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes de aynı sonucu vermiyorlar canım :/

      Sil
  8. Benim de merak ettiğim bir üründü bu..
    Sizi + ekledim.
    Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Alabilirim demek ki bunu teşekkürler Gökce'cim :)

    YanıtlaSil
  10. Scrubtan kullanıyorum ve çok memnunum. :) En kısa zamanda denemelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Scrubu bende çok merak ediyorum inşallah :)

      Sil