30 Aralık 2016

2016 'NIN SON ALIŞVERİŞİ VE HEDİYELER

Herkesee yeniden merhaba..
Yeni bir yıla girmeden son bir yazı yazıyım dedim. Buda 2016 'nın son alışverişi olsun istedim. Peki neler mi aldım gelin birlikte bakalım. Hepsi ihtiyaçtan bu arada☺☺❤


İlk aldığım ürün bu şahane botlar oldu şuan görseli yok çünkü giydiğim ilk gün tak tuk seslerinden rahatsız olduğum için ayakkabı tamircisine verdim yapılıyor. Topukları gerçekten çok ses çıkarıyor. Benim gibi topuk sesinden rahatsız olan var mı ?
Aldığım butik Trendyolmilla butiği o sanırım kapanmış bulamadım ona birebir benzer bambi butiğinde indirimde var bakmak isteyenler oradan bakabilir ☺



Bir diğer bayılarak aldığım ürün ise bu sneaker 'lar oldu. Suet ve kot rengi jean pantolonlarla harika olacağına eminim bunu havalar biraz daha iyi olduğun da giyeceğim göz bebeklerimi saklıyorum şuan ☺ Buda Trendyolmilla butiğinden. 
Aynısını bulamadım ama suet benzer modeli hala var. 




Makyaj malzemesi olarak sadece Note BB concealer 'ı aldım bunu yılbaşı indirimlerinde bir çok mağazalar da bulabilirsiniz. 


Aldığım bir diğer ürün ise bu atkı şal o kadar yumuşacık ki sıcacık tutuyor. 
Çok şanslısınız hala butiği açık linkini hemen aşağıya bırakıyorum. Bu ürün tükenmiş ama başka güzel bir sürü ürün var ☺ 





Bunlar da bana ThePınkEllys markasının güzel hediyeleri oldu. Thepınkellys markası Cosmohome 'lar da satışı olan bir marka bakalım nasıllar. 



Bunlar ise Gratis 'in yılbaşı hediyesi aşırı düşünceli değiller mi ☺


Bu iki güzel ise bana ınstagram ismi ile @missglenbutik hesabı gönderdi. Kendilerine buradan çok teşekkür ederim severek kullanacağım.


denebunu.com kutularını da unutmuyoruz tabi ki bu ay kutularını çok beğendim atmaya kıyamadım tester ürünlerimi koyuyorum. Hazır üzerinde de dene bunu yazarken ☺

Hediyeler için dört markaya da buradan teşekkürlerimi borç bilirim. 
Benim son zamanlar da yaptığım alışverişlerim ve hediyelerim bu şekilde idi.






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




4 yorum :