21 Kasım 2016

YAPIŞKANLI FOLYO - MASA YENİLEME


Merhaba kızcelerim..
Geçenlere bilgisayar masamın kırılması üzerine halamın bana verdiği masanın kirli görüntüsü hoşuma gitmediği için Youtube 'da bir videodan esinlenerek bir yenileme çalışması yaptım peki nasıl mı oldu bence harika :)


Masanın orijinal hali bu şekilde idi. Sağ olsun kuzenler batırmışlar :)
Bende elimi sıvadım ve elime bir eski havlu 8 metre yapışkanlı folyo aldım ve işe ilk masayı birbirinden ayırıp tozunu almakla başladım. Havlu tozunu almak için değil yapışkanların havasını almak için. Hava kabarcığını engellemek için.




Ve işte sonuç yapılışını tek başıma olunca çekemediğim için videoyu ekleyeceğim. Umarım sizinde işinizi görür. 






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




23 yorum :

  1. Emeğinize sağlık.Güle güle kullanın:) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş.. Bende gardrobuma yapmayı düşünüyorum ama çok büyük. cesaret edemiyorum. bembeyaz gardrop biraz renklensin istiyorum ama bakalım..
    Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce gardırobumu ve komidinimi de renkli yapmıştık çok güzel oldu bir senedir sorunsuz kullanıyorum :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş, yepyeni duruyor :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. yetenekli minnoşum benim, ilham oldu bana da <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim kuzum denemelisin kesinlikle 😍☺️

      Sil
  6. Emeğinize sağlık çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  7. Tek kelimeyle harika olmuş, bu tarz işlerde cesaret gerekiyor biraz ama sonuçları insanı tatmin ettiğinde her yorgunluğa değiyordur :)) Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben şuana kadar 3 dolabımı yeniledim bu şekilde 🤗🙃

      Sil
  8. Çok güzel olmuş,emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  9. Aynisini bende bilgisayarima yaptim , herkes markasini soruyor ☺😂 Gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım harika oluyor gerçekten de :)

      Sil