17 Kasım 2016

THE BALM NUDE 'TUDE FAR PALETİ

Herkese merhaba..
 Bugün sizlere The balm markasına ait Nude Tude isimli far paletinden bahsetmek istiyorum.
Bu serinin bir de nude dude isimli far paleti var. Benim bunu tercih etmemdeki sebep renklerinin
daha soft ve son bahara uygun renkler olduğu içindi. Gelin hep birlikte paleti yakından 
inceleyelim.


İlk olarak ambalajından söz etmem gerekirse yine diğer The Balm ürünlerinde olduğu gibi esprili 
bir ambalajı var. İçerisinde bir adette fırçası bulunuyor. Arka kısmında farların isimleri yer 
alıyor. Ön kısımda da mevcut isimleri. 12 adet far bulunuyor.Pembelerden, bordolara, kahvelere ve siyahlara kadar istediğiniz her renk bu palette bir araya toplanmış. Bu farların 4 'ü sedefli, 4'ü mat, 4'ü de ışıltılı farlardan oluşuyor. 




Farların pigmentasyonu yerinde fakat gerçekten beni yanıltan paletlerden oldu diyebilirim. Tozutma problemi var ama bu genel anlamda bir çok  palette bulunuyor. 



Fırçasının eyeliner şeklinde ki kısmını çok sevdim ama diğer kısmı ile kesinlikle düzgün far uygulamak imkansız. Kısaca fiyatını hak eden bir palet mi ? Derseniz düşünürüm. 
Kullanmam demiyorum asla çok güzel renkleri var ve sık sık elim gidiyor. Ama eksikleri olan bir palet diyebilirim. Bence diğer The balm ürünlerde olan performansı bekledim sanırım. Benim gibi indirimde almanızı önerdiğim bir palet, onun dışında gidip de bu palete 75 TL vermenizi kesinlikle istemem. Ama benim gibi indirimler de yaa yarı fiyatına yada 45 TL 'ye sahip olabilirsiniz.

Genel anlamda palet hakkındaki gözlemlerim bu şekilde. Sizler bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz. Ben sevdim ama eksileri tabi ki var. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com








17 yorum :

  1. far kullanan biri olsan kesinlikle alacağım bir palet olurdu bu , sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende far kullanmayı hiç sevmezdim şimdi ise vazgeçemiyorum ☺️

      Sil
  2. 🙋🙋 heo acaba dedigim palet.. daha once nude dude almistim. Cok severek kullaniyorum ama her elim gittiginde nude tude palete, geri biraktim. Aslinda renkleri cok guzel gorunuyor ama nedense karar veremiyorum. Sanirim yazdigin gb dusunuyorum ondan😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude dude 'yi bende çok istiyorum ☺️

      Sil
    2. Suoer bir palet. Yani elim o kadar sık gidiyorki. Bloguma da yazmistim daha once. Indirimde bir bak istersen 😘

      Sil
    3. Tamamdır mutlaka bakacağım canım :)

      Sil
  3. uzun zamandır kullanmadım ama renkleri güzel severek almıştım pek sıra gelmedi..

    YanıtlaSil
  4. Tozutması kötü olmuş ama dediğin gibi indirim döneminde değerlendirilebilecek paletlerden renk tonları güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tozutuyor ama renkleri çok güzel ☺️

      Sil
  5. Renkler sahane canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. ben de var ama hala kullanmaya geçmedim acaba kullanmasam da dursa bir şey olur mu bozulur mu çok merak ediyorum :) elimde çok palet var ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey olmaz sanırım nemli bir ortamda durmadığı sürece ☺️

      Sil
  7. renkler harika indirimde alınabilir :)

    YanıtlaSil
  8. The Balm'ın california paletini kullanıyorum ama paletlerinde gönlüm kalmadı değil, renkler şahane <3 Mutlu günlerde kullan canımm :))

    YanıtlaSil