24 Kasım 2016

SPLAT MEDICAL HERBS DİŞ MACUNU


Merhabalar güzeller... 
Biliyorsunuz ki bu zamana kadar sizlere diş macunu önerisinde fazla bulunmadım. Ama daha fazla sizlere bu güzel üründen bahsetmezsem kendimi suçlu gibi hissedecektim.. 
Peki bu güzel ürün ne mi ?


Splat markası Gratis mağazalarında satılan bir marka. Rusya da üretilen bir ürün. Dünyanın 40 ülkesinde de satışı olan bir ürün. Diş fırçası, ağız bakım suları, diş ipleri, temizleme köpükleri vs. ürünleri var. Bende bir takipçimin önerisi üzerine gidip aldım. Diş macunlarında bir çok seçenek var ben Medıcal Herbs tercih ettim. 



O kadar güzel bir rengi varki ☺ 
Şifalı bitki özleri içeren bu diş macunu diş eti ve diş sağlığı için üretilmiş. Papatya, ada çayı ve alıç özleri diş etlerin de rahatlatıcı, yatıştırıcı ve güçlendirici etkiye sahipmiş. Yumurta kabuğundan elde edilen kalsiyum diş minesini güçlendirmeye yardımcı oluyormuş. 
Yüksek A,C ve E vitaminleri ve yalancı iğde özleri sayesinde belirgin antioksidan etkiye sahiptir. Florür iyonları, diş minesini güçlendirerek organik asitlerin etkisine karşı dayanıklı hale getirerek, dişlerde çürük oluşumunu engellemektedir. 

İçermediği ürünler ise; 
SLS, Triklosan, Klorheksidin, Sakarin, Peroksitler içermez. Florür içermez. 

Klinik olarak kanıtlanmış etkileri ise;
Antienflamatuar etki - 28,5 %
Kanamayı durdurucu etki - 66,5 %
Temizleme Etkisi - 41,3 %

Bendeki etkileri ise;
Şöyle söylemem gerekirse eğer ben bir diş macununda ilk olarak ağız tadımı bozmamasına dikkat ediyorum. Bazı diş macunları boğazımda değişik bir tad bırakıyor veya o tat sonradan oluşuyor. Bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım.
Temizlemesini, kokusunu tadını sevdim.
Diş etlerim de bazen çok fazla kanama oluyordu artık olmuyor.
Ben şimdilik memnunum bu üründen hatta severekte kullanıyorum. Öneren arkadaşa da buradan teşekkürler ☺




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com









10 yorum :

  1. Sanırım ben de bu çeşidini aldım, daha fotoğrafını çekmediğim için kullanmaya başlayamadık :)) Baya iyiymiş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ben de en çok yeşil çaylısını beğendim denediğim splat diş macunları içerisinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil çaylısıda kulağa hoş geliyor ☺️

      Sil
  3. çok sevdiğim bir markanın yine sevdiğim bir diş macunu zaten o altın tozu içeren macun dışında hepsini de sevdim ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı bir marka kesinlikle ☺️

      Sil
  4. Diş macununda temizleme kadar ağız tadını değiştirmemesi de önemli benim için mutlaka deneyeceğim, teşekkürler canım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen nefret ediyorum ağzımın tadı değiştiğinde çok şükür bunda öyle birşey olmadı 🙃😊

      Sil
  5. Splat markasinu gercekte cok seviyorum. Simdiye kadar denedigim urunlerinden sevmedigim hic olmadi.bunu da cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim bunu da tavsiye ederim canım çok güzel :)

      Sil