28 Kasım 2016

OTACI MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


Herkese iyi akşamlaaar..
Bugün felaket bir baş ağrısı çekiyorum bu yüzden belki baş ağrımı unuturum düşüncesi ile geçtim bilgisayarımın başına. Sizlerle bugün bir makyaj temizleme suyu incelemesi yapmak istiyorum. Bu marka Otacı markası. Otacı %100 doğal ürünler üreten bir marka. Hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar. Otacı öz Türkçe de karşılığı ise hekim anlamını taşırmış. Bu zamana kadar şampuanı ve el kremini deneme fırsatım olmuştu. El kremini çok beğenmiştim. 


Gelelim makyaj temizle suyunun kendi vaatlerine;
Cildi tahriş etmeden, hassas olarak, ovalamadan, durulamadan makyajınızı çıkarmayı ve nemlendirmeyi vaat ediyor. Parfüm içermez, ciltte parfüm alerjisi yapmaz. Göz, dudak ve yüz için kullanır. Kuruluk, yağlılık, ağırlık, kalıntı ve rahatsızlık hissi vermez. Su bazlıdır. Kullanmadan öncede çalkalama gerektirmez.
Paraben ve boyar madde içermez. Hayvansal kökenli maddeler içermez. Yabani kadife çiçeği ekstresi ile nemlendirir, yumuşaklık kazandırır. 

Çok fazla vaatleri olduğunu söyleyebilirim. Peki bende ne gibi etkileri oldu; 
İlk olarak şöyle söylemem gerekirse makyajı harika çıkarıyor. En zor çıkan maskaralar, mat rujlar vs. hepsini rahatlıkla çıkarıyor. Üst fotoğrafta sadece gözümde bastırdığım hali ve tek seferde çok güzel iş çıkarıyor. Tek sevmediğim özelliği ise yapışkan bir his bırakması bu yüzden önce fazla kalıntıları bununla alıyorum. Sonra cilt temizliğime başlıyor yapışkanlık hissini ortadan kaldırıyorum. Şöyle söylemem gerekirse üşengeç insanlar bu ürünü sevmeyeceklerdir. Ama benim gibi cilt temizliği de temizleme jelleri de kullanıyorsanız bu eksisini görmeyeceksinizdir.

Fiyatı 15 tl bir çok kozmetik mağazalarından bu ürüne ulaşabilirsiniz.






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




12 yorum :

  1. Otacı markasını beğeniyorum ve açıkçası çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi tek eksisi yapışkan bir his bırakması oldu 😊

      Sil
  2. İlk çıkarışta bile bence oldukça etkili ve temiz içerikli bir ürünmüş canım, mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitiyor bile çok az kaldı teşekkür ederim canım 😊

      Sil
  3. bu ikinci makyaj temizleme suyunu ilkine göre daha başarılı buldum bu arada onlar desenli pamuk değil mi nereden aldın??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar benri nin kare pamukları canım gratisten almıştım

      Sil
  4. Testerini deneyip memnun kalmamıştım canım.Hassasiyte neden oldu benim cildimde:/

    YanıtlaSil
  5. ben hiç denemedim ama otacının sanırım şampuanını kullanmıştım bana pek iyi gelmemişti bunun testerı varsa denemek isterim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanı bana da iyi gelmemişti canım :/

      Sil
  6. Otacı beğendiğim bir marka ama ne yazık ki şu temizleme sularıyla bir türlü barışamadım ben...

    YanıtlaSil