21 Kasım 2016

NYC BIG BOLD BRONZER



Herkese Merhaba..

Benim favori ürünlerimden biridir bronzerlar. Hem pratik hemde doğal bronz bir ışıltı verdikleri için her zaman elim bu ürünlere daha çok gitmiştir. Bundan önce Rimmel london markasınınkini kullanıyordum ama hazır bu indirimde iken hemde farklı ürün deneme isteği vardı. Aldım ve deneyimlerime göre..


Bu ürünün ambalajı oldukça büyük Rimmel markasının shimmer bronzerı kadar bana bir sene rahat gider. Ambalajı aşırı büyük olduğu halde fiyatı da bir o kadar uygundu. 


Rengine gelecek olursak hafif turuncu alt tonlu bir ürün ama kesinlikle ciltte yoğun bir turuncu etkisini asla vermiyor. Ben bu ürünü Rimmel markasının bronzerına göre daha çok beğendim. Daha doğal daha sağlıklı gösteriyor cildi. Fırçaya yoğun bir pigment gelmediği için istediğim ölçüde rahatlıkla uygulayabiliyorum. Bendeki rengi 601. İçeriğinde kesinlikle sim yok. Kalıcılığı ise gayet güzel..

Tek eksi yanı sanırım içerinde talc ve paraben olması. Ki bunu aldıktan sonra öğrendim. Fiyatı ise 15 TL olması gerekti. Watsonslardan ulaşabilirsiniz.



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




18 yorum :

  1. devasa bir ürün tek bu alınacaksa olabilir uzun süre de bitmez zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 yıldan fazla gidiyor tek başına :)

      Sil
  2. sim olmaması bence çok iyi , deneyebilirim... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sim yok çok beğeniyorum bu yüzden

      Sil
  3. Rimmel bronzer'ı bir ara kullanmıştım ancak NYC'yi denemedim hiç.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
  4. Bütün bir yaz bronzer lar elimden düşmedi..Keşke yazın farketseymişim ama kışında gölgelendirme için kullanabilirim.Uygun fiyatıylada hoşuma gitti.En kısa zamanda alışverişimde göz atacağım.
    Bu arada blogunuzu takibe aldım banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 ben yaz kış hep kullanıyorum mutlaka bakacağım bloğunuza ☺️

      Sil
  5. Paraben olmasaymis bakardim ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet paraben varmış bende aldıktan sonra öğrendim :(

      Sil
  6. Uygun fiyatlı oldukça :) Emeğine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  7. İçeriği pek iyi değil canım ama güzel bir ürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği kötü ama tonu çoook güzel kuzum :/

      Sil
  8. Note markasının bronzer'ı hem renk yönünden oldukça güzel hemm de içerik yönünden temiz canımm ben severek kullanıyorum sana da tavsiye ederim. Ama NYC bronzer'ın rengi harika ve oldukça kullanışlı görünüyor kuzum mutlu günlerde kullan <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım mutlaka bakacağım ona 😊

      Sil