23 Kasım 2016

LOREAL PARİS TRUE MATCH KAPATICI


Herkese merhaba canlarımm... Nasılsınız ? Bugün sizlere çok güzel bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum. Aslında çok güzel demek basit kalır mükemmel denecek bir ürün. 


Loreal True Match kapatıcı namını çok duyduğum için indirimde alıp denemek istedim acaba gerçekten vaatlerini yerine getiriyor mu ? Dediğim bir üründü. Cilt ile tamamen bütünleşmesi, çizgilere dolmaması en sevdiğim özelliği oldu. Aydınlık bitişi ve nemlendirmesi de ayrı bir özelliği. Özel günlerimin bile baş tacı oldu alın aldırın diyebilirim. 


Kusursuz bir görünüme bence bu ürünle ulaşabilirsiniz. Bence fiyatını hak eden bir ürün. Ben çok severek kullanıyorum. Ama ambalajı yüzünden hemencecik bitebiliyor. Çünkü sadece 5 ml aşırı küçük. Ama olsundu mükemmelliğinden gözü hiçbir şeyi görmüyordu ☺
Ben indirimli 18 TL 'ye aldım.




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






16 yorum :

  1. hafta sonu bende bir bakayım bu ürüne, güzel görünüyor çünkü yorumlarında iyi ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Favori kapatıcım çok seviyorum güle güle kullan😊

    YanıtlaSil
  3. ben hiç kullanmadım bunu belki elimdekiler bitince olabilir ama umarım testerı da vardır :) 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım ama denemeni isterim kesinlikle :)

      Sil
  4. merak ettiğim bir üründü :) mağazaya gidince bakacağım canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalacağından eminim canım:)

      Sil
  5. En sevdiğim kapatıcı ^^ Çok seviyorumm :)

    YanıtlaSil
  6. Ben rengini yanlis aldigimdan kullanamiyorum duruyor cekmecede, elimdekiler azalinca dogru rengi aliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu renk aldıysan açık renklerle kullanabilirsin karıştırıp canım ☺️

      Sil
  7. Aydınlık görüntü veren kapatıcılara sardım bu aralar :D Elimdeki kapatıcılarım bittikten sonra deneme listemin başını çekiyor canım ellerine sağlık mükemmel bir yazı olmuş yine <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuz teşekkürlerim olsun o zaman canım benim 😊

      Sil
  8. Çok sık kullanmadığım halde bütün kapatıcılar benim olsun istiyorum :)))

    YanıtlaSil