25 Kasım 2016

FARMASİ DUDAK KALEMİ - 207 NUMARA


Merhaba güzellikler... Bugün sizlere güzel bir dudak kalemi önerisinde daha bulunacağım. Farmasi ürünlerini artık bir çoğumuz biliyoruz. Ben Farmasinin dudak kalemlerini çok beğeniyorum.  Aşırı yumuşak ve aşırı kalıcılar. Sürümlerini birebir aynı renk olmaları benim en çok beğendiğim özelliklerinden biri. 


DİĞER FARMASİ DUDAK KALEMİ İNCELEMELERİM;



Rengini gerçekten çok beğendim yumuşacık yapısı ile kolay sürülüyor. Tenimdeki duruşu ve dudağımdaki duruşu bu şekilde. Renkleri farklı dursa da dudak alt tonum ve elimdeki swach da ışığın biraz fazla vurmasıyla açık durmuş ama rengi birebir aynı. 



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com



14 yorum :

  1. renk çok güzelmiş, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir kırmızı kesinlikle alınmalı :)

    YanıtlaSil
  3. rengi çok iddialı çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Cok yakismis��farmasi urunleri icin yardimci olabilirim

    YanıtlaSil
  5. Eyelenir, bol maskara ve ruj harika olur <3 Sana da çok yakışmış canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de o şekilde harika duracak bir kalem

      Sil
  6. Harikaymıs ya bana pek yakısmıyor kırmızı ama rengine bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da çok yakışmaz ama bu harika durdu kuzum :)

      Sil
  7. dudakların güzel olduğu için her ruj ve kalem yakışır sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil