20 Kasım 2016

FARMASİ CC KREM & BB KREMDEN NE FARKI VAR ?



Herkese merhaba :)
Nasılsınız güzeller ? Umarım ki hepiniz iyisinizdir. Bugün çok güzel bir yazı ile karşınızdayım. Bildiğiniz gibi ben günlük hayatım da fondöten kullanan bir insan değilim bu yüzden elim her zaman bb ve cc kremlere gitmiştir. Bugün hem cc krem inceleyeceğiz hemde bb kremden ne farkı var onu kıyaslayacağız. Hadi başlayalım... 


İlk olarak cc krem hakkında kısaca bahsetmem gerekirse cc krem ( Color Correcting ) renk düzenleyici anlamına gelir. Cildimize uyguladığımızda ciltteki eşitsizlikleri gidermektir amacı. BB kremlerin geliştirilmiş hali olarak adlandırılır. Farmasi cc kremin güneş koruması SPF 25, cildi nemlendirir, c,lt tonunu eşitler, fondöten gibi cildi eşitler. Kapatıcılığı da şimdiden söylemem gerekirse çok güzel. 


Rengi light to medium yani en açık rengi bence ilk başta koyu gelse de cilde uygulanınca gayet güzel eşitleniyor. Alttaki fotoğrafta da çok açık gelse de çok güzel ciltle uyumu var. 


Kapatıcılığı çok güzel azcık bir miktar bile tüm cildime yetiyor. Şöyle söylemem gerekirse cildime ilk uyguladığımda ki o pürüzsüz bebeksi tenimi çok seviyorum. Fakat 7-8 saat belki de daha fazla cildiniz de kaldığında göz çevrenizdeki kaz ayaklarınıza çizgilerinize doluyor. Gözeneklerimi tıkamadı. İçeriğinde yağlar da çok güzel nem sağladı. Ayrıca cildime elle uyguladığımda tam olarak yerleşmedi fırça ve süngerle daha güzel uyum sağladı. 

CC KREMİN AYRICA ETKİLERİ; 
1. Multimineral sayesinde cildin direncini attırıyor. 
2. Vitamin B3 doğal bir parlaklık sağlar. 
3. Macedemia özü ile cildi nemlendirir. 
4. Yulaf özleri cildi onarmaya ve beslemeye yardımcı olur. 
5. SPF 25 güneşin zararlı ışınlarından yaz kış korur. 
6. İpek proteini ipeksi bir görünüm sağlıyor. 
7. Kolajen ve argan yağı ciltte Anti-Aging etkisini attırır. 
8. Vitamin C cilt tonunu düzenler. 


Şimdi karşılaştırmaya gelecek olursak eğer benim için BB kremin yeri çok ayrı. Özel günlerimde bile kapatıcılığından ötürü bu kremi uygulamışlığım var. Ama uzun süre kullandığımda cildimde sivilce yapıyor bu yüzden bb kremi çok fazla üst üste günler kullanmıyorum. CC krem ise kapatıcılığı bb kremle aynı denilebilecek seviyede ama bununda eksi yanı göz çevremde çizgilere dolması oldu. Ama artık göz çevreme getirmeden uyguluyorum ve sonuç mükemmel. Bana göre ikisi de aynı ayrım yapmak çok zor ama tek yapmanız gereken Farmasi danışmanlarından tester isteyip cildiniz de denemek. En sağlıklı sonucu bu şekilde alabilirsiniz. 


Benim kısaca görüşlerim bu şekilde eğer almak isterseniz ınstagram da sizlere satış hesabı önereceğim. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




12 yorum :

  1. Canımmm çok aydınlatıcı bir yazı olmuş, Farmasi markasının ürünlerini henüz denememiş olsam da aklımda bb kremi var. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım beğendiğine sevindim ☺️ Umarım sende seversin ☺️

      Sil
  2. Almakta kararsız kaldığım bir üründü 😊 teşekkür ederim bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğun için 💕

      Sil
  3. Ben çok fazla bb,cc krem kullanmıyorum ama Pure beautynin cc kreminin verdiği aydınlık ışıltılı görünüme bayılıyorum. Farmasi bb ve cc yi sıkça görüyorum memnun olanlarda çok,denenebilir gibi geldi bana.Emeğine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle birinden birini denemeni isterim benimde şuanlık favorim peru beauty bb krem 🙈😁

      Sil
  4. çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık canım. ben bb de cc de severek kullanıyorum genelde ancak farmasinin bb sinin açık rengi bana koyu geldi o yüzden cc sini kullanıyorum. en sevdiğim cc diyebilirim =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi ürünleri gerçekten çok başarılı ☺️

      Sil
  5. farmasi cc denemedim ama bb kremleri kullandıklarım içinde en iyilerden biridir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bb kremini bende çok severek kullandım

      Sil
  6. Ben şimdiye kadar hep Pure Beauty'nin bb ve cc kremlerini kullandım Farmasi'ye hiç şans vermedim. Elimdekiler bitince cc sini deneyebilirim 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pure beauty kullandıysan eğer bunu sevme olasılığın pek yok canım 😁

      Sil