11 Ekim 2016

WATSONS ALIŞVERİŞİM

Merhaba canlar
Bugün ihtiyaçım olduğu için watsonsa uğradım, yaşadığım yerde en yakın watsons vardı bu yüzden eksiklerimi aldım. Güzel de indirimler vardı diyebilirim. Peki neler mi aldım ?
Kalyon tırnak ve tırnak eti bakım yağını 6,99 TL 'ye aldım.
Signal whıte now gold avantajlı paketi ile sadece 12,90 TL 'di.
Emotion deo 7,99 TL 'di.
İndirimli 18,90 TL 'di.
Törpü 5,50 TL 'di. 
Diş ipi 4.99 TL 
ŞELALE ASETON 4,99 TL 
Ben bu maskelere bayılıyorum fiyatı 3,99 TL 
Uni baby şampuan 8,99 TL 
Şampuanlar ise 4,99 TL 20 TL alışverişlerde geçerli. 

Benim alışverişim bu şekilde idi sizler son zamanlarda neler aldınız ? Yada bana önerebileceğiniz Sema şunu da denemelisin dediğiniz ürünler var mı ?  





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder