31 Ekim 2016

SLEEK İ-DİVİNE STORM FAR PALETİ


Herkese Merhaba..
Şahane bir paletle karşınızdayım. Şahane diyorum çünkü kullandığım paletler arasında pigmenti tam olarak yerinde olan nadir paletlerden biri.
Sleek markası henüz Gratislere geleli seneler olmadı, bende geldi geleli en çok farlarına takmış durumdaydım. İndirim de almak nasip olmadı. Sonra dayanamadım bir koşu gidip aldım. Aldığım yerde de şansıma bir sürü rengi vardı, ama ben storm 'dan yana kullandım hakkımı. 



Profesyonel bir kabı var diyebilirim. Aşırı sağlam bu yüzden çok beğendim. Aslında kocaman dursa da resimler de bir avuç için kadar anca. 


Yeşilden başlayarak alt ve üst olarak sırasıyla;
1. Storm cloud
2. Calm before the storm 
3. Gatherıng storm
4. Snow storm 
5. Dust storm 
6. Sand storm


Siyahtan başlayarak alt üst olarak sırasıyla;
1. Blackout
2. Fırestorm 
3. Eye of the storm 
4. Perfect storm
5. Electrıc storm 
6. Thunder storm 





Renkleri tek katta verdiği o pigment ben aşık oldum diyebilirim. Palette 3 adet mat renk bulunuyor. Bunlar da geçiş renkleri. Geri kalan renkleri ise ışıl ışıl renkler. Favorim olarak Fırestorm mor lila gibi duran renk, sonra Perfect storm pudra pembe renkli olan renk, Calm before the storm hafif sütlü kahve mat olan, Snow storm  aydınlatıcı olabilecek açık renk. Eminim ki far bazı ile daha da koyu renkler elde edebilirsiniz ama günlük hayatım da bana far bazı gerektirmedi bile. 


Sizlere bir de bu paletle yapmış olduğum makyajı göstermek istedim. Şahane makyajlar çıkarabilirsiniz tek bir palet ile. Paletin fiyatı indirimsiz 50 tl bence indirimde kesinlikle alınması gereken bir palet. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





27 yorum :

  1. bunun da renkleri harika ben de seçimimi sunsetden yana kullandım indirimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf o turuncu için bile alabilirim sunseti bende çok istiyorum ☺️

      Sil
  2. firestorm rengine bayıldım onunla bir makyaj çok hoş olurdu emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Tek katta bu görünümü veriyorsa şahaneymiş :) musmutlu günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum veriyor bu yüzden bende çok beğendim ☺️

      Sil
  4. Onlar nasıl güzel renkler öyle <3 makyaja da bayıldım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim tatlım ☺️

      Sil
  5. Ah sunset bir türlü bulamadım indirimde.Bu paletteki renklerde şahaneymiş canım.Güzel günlerde kullan<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ☺️

      Sil
  6. Renklere bayıldım.Mutlulukla kullanılsın.Bende Oh so Special almıştım ancak bir türlü deneyemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisiniz harika bir palet ☺️

      Sil
  7. Çok güzel palet ya bende almadım cok far kullanmıyorum diye ama bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanı tavsiye ederim kuzum ☺️

      Sil
  8. makyaj şahane olmuşşş güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim tatlımm ☺️

      Sil
  9. Renkler harika, pigmentasyon da öyleymiş gerçekten ben o kadar iyi pigmenti olduğunu bilmiyordum. Makyaj da çok güzel olmuş :* Keşke mat renkler 3 taneden fazla olsaymış o zaman hiç düşünmeden alırdım /: ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mat renklerin bir tık daha fazla olmasını isterdim ama böyle bile şahane makyajlar çıkıyor ortaya ☺️

      Sil
  10. aynı suluboya paletine benziyor çok sevimli bir palet ben çok sevdim sanki güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel renkleri var. Makyajını çok beğendim bu arada :)

    YanıtlaSil
  12. Çok ışıltılı ben mat kullanıyorum. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. Pembe mor isiltili palet ya da tekli far onerir misiniz? Bunun morumsu olani daha maviye donuk. Bana soguk renkler gitmiyor ama aradigim moru da hicbir yerde bulamiyorum.bununki kafama yatsa sirf o tek renk icin bile alirdim.

    YanıtlaSil