12 Ekim 2016

RİMMEL LONDON EXAGGERATE EYE LINER İNCELEME

 Yeniden merhaba... 
Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Bu aralar havalardan sanırım moralim hiç yok depresyondayım, unutuldum modundayım. Kendimi bloga adapte edeceğim. Belki iyi gelir.

Önceden eyeliner 'sız dışarı çıkmayan ben artık ara ara eyeliner kullanır oldum. Bu yüzden de artık eyeliner zor bitiriyorum. Geçen ay memlekette olduğum için düğün dernek derken eyeliner 'ım bitti ve koşa koşa gittim watsons 'a. Onu mu alsam bunu mu alsam ? derken elim Rimmel 'ın eyeliner 'ına gitti. Hemde yeni bir ürün denemiş olurum dedim. O zaman sizlere kısaca Rimmel London Eyeliner 'dan kısaca bahsedeyim.


En başta suya dayanıklı olduğu ve 16 saate kadar kalıcı olduğu yazıyor. Fırça yapısı ne kalın ne de çok ince. Sıvılandırılmış gibi bir yapısı var fakat sürdüğünüz de rahatsız edecek derecede değil. Koyu olması için maalesef iki kat sürmek gerekiyor ki ben bu işlemi düzgün olması için her eyeliner 'da yaparım. Pratik kullanışlı günlük beni idare etsin diyorsanız bir göz atabilirsiniz. 



Amplifikatörü dediğim gibi yumuşak yapıda çok da kalın değil ideal kalınlığı var. 


Tam olarak rengi de bu şekilde.


Sizler için 5 dakika sonra parmağımla dağıtmaya çalıştım bu şekilde bir sonuç verdi. 
Rimmel ürünlerine Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. Fiyatı ise 15-20 tl arasıydı yanlış hatırlamıyorsam. Sizler bu ürünü kullandınız mı ? Ürün hakkında neler düşünüyorsunuz ? 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






1 yorum :

  1. Kalıcılık yönünden bence ideal görünüyor, mutlu günlerde kullan canımm :)

    YanıtlaSil